{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.318 visninger | Oprettet:

hjælp til valg af hjemmebiosystem {{forumTopicSubject}}

hej.
er helt grøn inden for hifi udstyr og mangler lidt hjælp, til valg af et blue-ray system.
har et panasonic plasma tv TX-P42G10E og søger et sæt, der også kan afspille lyden fra alm tv i højtalerne, når der ikke er en film der køre.
har kikket på.
http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Home+Cinema/Blu-ray+Disc+systemer/SC-BTT755/overview/5791136/index.html

og

http://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/SC-BT205/overview/2776468/index.html

har også kikket en del på samsung sæt, men det med at man kan nøjes med en fjernbetjening, hvis jeg holder mig til panasonic, lyder tiltalende.
ved godt det er sæt i den billige ende, men det er hvad der kan blive til.
evt. andre beder sæt i den pris klasse 5-6k, er velkommen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til valg af hjemmebiosystem
  • Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 4
    #1   13. okt 2011 Nu det der med at holde sig til en fjernbetjening ved at holde sig i samme mærke tror jeg ikke på mere. Har en ven som købte alt i samsung for at få alt i en fjernbetjening, hvilket ikke helt kunne lade sig gøre alligevel.
    Selv har jeg et samsung tv, sony blu-ray afspiller og et pioneer system og jeg har stadig styre min afspiller og forstærker med min samsung fjernbetjening.

    Til den pris er der også sådan noget som Pioneer HTP-101 eller 201.
    101 er deres vsx-421 receiver med 4 små højtaler, center og aktiv sub.
    201 er vxs-521 med samme højtalere.
    Den lille ligger omkring 4000 kr.
    Selv synes jeg at lyden er bedre end i de færdige sæt og man kan evt bytte højtalerene ud hvis man engang vil have noget lidt større.


  • #2   14. okt 2011 bose det spiller bare godt

  • #3   17. okt 2011 jeg bruge mit bose lifestyle til film musik spil sådan set det hele og bliver aldrig skuffet over det

Kommentér på:
hjælp til valg af hjemmebiosystem

Annonce