{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

Marantz SR6006, nogle der har erfaring med den ? {{forumTopicSubject}}

Er på jagt efter ny forstærker og er kommet frem til at denne model opfylder alle mine krav "på papiret" men vil den også være optimal når man faktisk får den hjem og sat til

her er link til den
http://hifi-freaks.dk/webshop//product_info.php?cPath=94_95&products_id=717

Det jeg faldt over ved modeller er følgende

Netværk, mulighed for at styre via Iphone (bruger allerede dette til mit tv og mediecenter)
Preout på alle kanaler
Flere zoner
2 hdmi ud
hdmi 1.4a ( 3d, har 3d tv)
Relativt kraftig ( 110w )
Flot design (smags sag)



Det setup den skal bruges til er
bag og side 4 x B&W 601S3
front 2 x B&W 603s1
center 1 x B&W LCR60s3
2 stk aktive subs

Planen var til at starte med at køre bi-wire på fronten og lade bassen trækes af en effekforstærker.


Anlægget bruges primært til Film, rock musik og techno/dance (ikke fest volume, normal side og slap af og nyd musikken volume)



Er jeg på rette vej ved køb af denne eller er der et andet alternativ der giver mig mere for mine penge ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marantz SR6006, nogle der har erfaring med den ?
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #1   12. okt 2011 Hvis den opfylder alle dine krav ( som det jo ser ud til), så er du som udgangspunkt altid på rette kurs..

    Det lydmæssige aspekt af skidtet (parringen af den marantz, med dine højtalere og dit rum) kan du kun selv vurdere - så der er ingen hjælp at hente desværre..

    Der er altid alternativer - I dette tilfælde vil den du selv har fundet dog nok være af de bedre ifht prisen.. Alternativt er der altid brugt eller en tur udenlands ? En skrev herinde at emotiva kørte med 10% rabat for tiden, så måske var det værd at kigge på ?


  • #2   12. okt 2011 Jeg har lillebroderen, og den er jeg fuldt ud tilfreds med. Den gør det simpelthen kanon til film.

    Mit setup er Dalis Evidence 870, Evidence C70 og R1000.

    Jeg vil dog anbefale dig at købe / bruge en effekt til fronterne - især hvis de har godt af en masse power.


  • #3   12. okt 2011 Jeg har storebroderen SR7005 og du går ikke galt i byen ved at vælge MaratzSR6006! Alternativt kan du også prøve 3312 Fra denon da den koster ca. det samme, har de samme specs men er mere strømstærk på papiret.

    Hvis ikke andet så prøv om du må låne begge modeller med hjem og beslut dig derefter smiley

    De er helt sikkert fede begge to.


Kommentér på:
Marantz SR6006, nogle der har erfaring med den ?

Annonce