home cinema inklusiv srs hd audio lab plug in {{forumTopicSubject}}
hitachi 50" plasma med laptop via hdmi(acer aspire serien). yamaha dsp-ax3200 amplifier,system audio satelitter sa710,subwoofer også system audio:se200(5.1).dvd:sony rdr-hxd895.pris rundt regnet 80.000 hvis nogle skulle være interreseret i det.det er købt i expert og er iøvrigt mit første rigtige anlæg.det jeg vil frem til er audio pluginen srs hd audio lab(da laptoppen leverer al min musik,wimp bl.a.) som jeg installerede for omkring 2 mdr. siden,det lød godt i forvejen hvis jeg selv skal sige det,men dette lille program fik det til at lyde som en koncert sal.i kan nok læse at jeg er amatør hvad hi fi angår,men man skal jo starte et sted.mange hilsner til alle der gider læse dette. casi (udstyret er ca 3 år gammelt)
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Nu citerer jeg blot, hvad du har accepteret ved at blive bruger:
2.5 Annoncer og reklame i Forum
Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.
I ovenstående tilfælde forbeholder HifiGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.
jul 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
jul 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
home cinema inklusiv srs hd audio lab plug in