Receiver son forforstærker {{forumTopicSubject}}
Står og skal købe en forforstærker, men har så set mange surround receivere med preout, men de er ofte meget dyre. Så hvis man finder billigere receivere har de kun en udgang der hedder zone 2 line out, her er et eksempel fra en billigere Onkyo http://www.avland.co.uk/aasp/onkyo/0920/txsr577/rearlrg.jpg
så er mit spørsmål om man kan bruge den zone 2 udgang som preout, eller hvad bruges den til?
Grunden til en receiver frem for normal forforstærker, er at jeg vil biwire/biampe mine dc15 som forhøjttalere i et surround setup, så reciveren trækker diskant/mellemtone og min Denon POA trækker basserne.
Hvilke receivere kan i anbefale?
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 302
Men uanset lyder det som du er ved at lave rod i den.
Så vidt jeg ved får du ikke et godt resultat ved at biampe, hvis ikke de 2 recievere/forstærkere har samme mængde/slags watt.
apr 2010
Men jeg ville så bare bruge din effektblok til fronterne og så recieveren til resten af højttalerne
apr 2010
Jeg ville skynde mig at købe den her, mens tilbuddet er der...
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 20
ja du har nok helt ret i at jeg skal holde mig fra det at biampe.
lækker harman kardon, skal lige tænke over det, har kun 22 timer jo :S
apr 2010
Men jo det er en lækker reciever og jeg støtter 100% op om Harman Kardons produkter. + prisen er rigtig god. Sidst jeg tjekkede op på det, var de over 1000kr+ billigere end alle de andre steder.
Og velbekomme :o)
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 20
Receiver son forforstærker