{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

NAD T762 vs Denon Avr2311 {{forumTopicSubject}}

Hej, skal bruge en preamp, min Harman Kardon Signature 2.1 er gået i stykker, regner med fortsat at skulle bruge min Signature 2.0 som effektforstærker. Med det i baghovedet, hvilken en af de overstående ville så vinde i en direkte sammenligning? Pt fører jeg lyden fra diverse kilder op til tv'et, og så derfra via et optisk kabel, ned til forstærkeren. Det skal bruges som 5.1.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NAD T762 vs Denon Avr2311
  • #1   15. dec 2019 Kan din HK ikke laves ? tror ikke dem du nævner når HK hvad angår lydkvalitet

  • #2   15. dec 2019 Hey, okay, jeg valgte at forsimple mit problem, sandheden er at jeg har fået sættet af en kammerat, HK signature 2.1 og 2.0, men uden fjernbetjening.. Og den fjernbetjening er tilsyneladende ultra svær at støve op, så jeg kan faktisk ikke bruge min 2.0 umiddelbart, da man stort set ikke kan navigere rundt i menuerne uden. Så skal jeg finde en brugt 2.0 men de koster kassen, og jeg er i tvivl om det kan svare sig at købe en så gammel preamp mere, bare for at få remoten.

  • #3   15. dec 2019 Jeg har fundet en brugt Signature 2.0 til 3.000, men synes det virker som mange penge for en preamp af den alder, og med de funktioner.. Hvad tænker du?

  • #4   15. dec 2019 Har du søgt efter fjernbetjeningen på nettet, man kan jo være heldig, En alternativ kunne være Parasound AVC-2500 sourround/kontrolforstærker (altså uden indbygget forstærker) men der har du jo din Hk sig 2.1

  • #5   15. dec 2019 https://www.dba.dk/parasound-avc-2500/id-1060193581/ men undersøg først om du kan få fjernbetjeningen som sælger skriver, så du ikke står i samme situation som nu.
    og så ville jeg byde 800kr hvis den ellers er helt i orden.


  • #6   15. dec 2019 ...og vil lige sige at Parasound er i en liga eller 2 over din Harman kardon sig 2.0 Parasound avc-2500 havde så vidt jeg husker en nypris på 36000kr og de er fra samme periode 1999-2001

  • #7   15. dec 2019 Har søgt nettet tyndt efter fjernbetjeningen, samt tjekket ved både hifi-klubben og den lokale radio/tv mand, men der har ingen hjælp været at hente. Derudover har jeg tjekket ved Power, der også har meget i Harmann Kardon, men de kunne heller ikke hjælpe, og sagde derudover at der nok ikke findes nogen universal remotes der kan bruges med den, fordi den er så gammel smiley Det kunne jo være sjovest at finde en remote og så bare bruge det jeg har, men må nok indrømme at jeg er ved at løbe lidt tør for ideer. Ud over den brugte der til 3.000, hvor der fulgte fjernbetjening med.

  • #8   16. dec 2019 Så hør til den Parasound på DBA, der er langt bedre end Hk og koster kun det ½ af hvad du skal give for en tilsvarende til den du har.
    Bare husk at kontroller om du kan få den fjernbetjening til de 500kr og kan du det så pres prisen lidt ned så er du godt kørende igen, husk at spørg til måle-mikrofonen som i sign tid var med til den.

    Jeg kunne måske være interesseret i den HK da jeg er ved at lave en gildesal hvor fjernbetjening ikke behøves, men har læst lidt om den på nettet og det er jo ikke ligefrem de bedste anbefalinger den får, men til den rigtige pris kunne den måske være interessant.


  • #9   14. jan 2020 Jeg endte med at købe en ny forforstærker som jeg kan koble til min signature 2.1 effekt forstærker.. kunne sgu ikke finde nogen fjernbetjening og magter ikke at bruge mere tid på det nu.. Det skal bare spille ?? men ellers tak for hjælpen.

    Mvh


Kommentér på:
NAD T762 vs Denon Avr2311

Annonce