{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.008 visninger | Oprettet:

problemer med lyd fra ps3 :-( {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen
jeg har lagt mærke til at når jeg ser film på min ps3, så er lyd niveauet mindre end når jeg ser den på min denon dvd. det er især bassen jeg synes der mangler...
jeg bruger optisk profigold kabel på dem begge, så jeg synes ikke det kan være problemet...

problemet ligger garenteret i opsætningen i ps3'eren, men kan bare ikke finde ud af det, jeg synes jeg har skruet op hvor jeg kan på den...

er der nogen der kan hjælpe???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med lyd fra ps3 :-(
  • #1   9. feb 2011 mystisk....

    i mit tilfælde, der er lyden MEGET højere og mere dynamisk på PS3 end på min PC som jeg bruger ellers...og min PS3 er koblet til via det medfølgende phono kabel? :S


  • #2   12. feb 2011 Har sgu samme problem med min ps3'er. Jeg bliver nød til at bruge min Xbox til at se film pga. at der ikke er nok bas. F.eks når der kommer en eksplosion i en film er det lige som om lyden bliver lavere... Eller er det kun min det bliver sådan?

  • #3   12. feb 2011 præsic det samme problem!!!!!!

    jeg ville lige give en demostrasion til mine venner.
    så jeg valgte transformers 1, der hvor robotten hopper over megan fox, og der skete bare ingenting.....

    p.s hvis du ikke har set den scene i nu men fuld skrald på din sub, så tag lige og gør det smiley
    du skal 1 time og 51 min ind i filmen....


  • #4   12. feb 2011 Jeg har desvære ikke sub... Kunne ellers være dejligt til film. Men den scene skal jeg da lige have set:)

    Jeg vil prøve at låne min brors ps og se om problemet er det samme med den.
    Jeg har prøvet at rode med alle indstillinger men intet har hjulpet.

    Er din playstation en af de første der udkom? Jeg købte min dagen efter efter at de kom ud. Kan det være en fejl ved dem? Men det burde jo blive rettet med en opdatering?


  • #5   12. feb 2011 Har lige set scenen på min xbox... Der er satme godt gang i membranerne hehe... Men jeg kan godt høre at selvom jeg nogle store front højtaler som levere god bund når jeg høre musik så mangler jeg sgu en sub. til film.

  • #6   18. feb 2011 man kan indstille det på ps3'en, lige så snart man ser en film kan man trykke trekant også ind under volume kontrol, så sæt den på + noget..:)

  • #7   18. feb 2011 Søren C det har ikke noget at gøre med at det er den første udgave af PS 3 for den har jeg også og her er der BAS så huset ryster :=))

  • #8   3. mar 2011 jeg vil bare lige sige at jeg har løst problemet nu smiley
    jeg havde glemt at sætte den til at afspille i doldy digital lyd, jeg havde kan sat den til dts.
    efter jeg rettet fejlen inde i lydinstillingerne så virker det bare super godt smiley


  • #9   1. jul 2011 Det er godt nok lidt sent jeg skriver men jeg har også fået ordnet lyden ved at gå ind og slå lyden over på stereo... Utroligt at jeg ikke så den indstillingsmulighed med det samme smiley

    Daniel H. Det vil være dumt at skrue op for lyden via playstation da det kommer til at forvrænge en del når den kommer op i plus. Den skal bare stå på 0.


Kommentér på:
problemer med lyd fra ps3 :-(

Annonce