{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Claus G
Claus G
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9

Onkyo txsr608 vs. denon avr 1911 {{forumTopicSubject}}

Har siddet og kigget meget på disse to, har også snart set hele forummet igennem, om der var nogle svar.. Men jeg har kigget på Onkyo tx sr- 608 og Denon avr 2311 og Nad T747. Den skal spille med et sæt dali 606 fronthøjttallere, samt dali baghøjttalere, har ikke lige nummeret på dem.. jeg har ikke investeret i en sub endnu. Syntes umiddelbart det ser ud som om man får mest for pengen med onkyo, så mit spørgsmål er, kan det betale sig at gi det ekstra for en Denon eller Nad?? jeg har hørt dem alle spille, og syntes ikke der er den helt store forskel..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Onkyo txsr608 vs. denon avr 1911
  • #1   26. dec 2010 Hvis du ikke selv kan høre nogen forskel, så gir det vel sig selv at vælge onkyo.

Kig evt på hifiglobe.com de har både denon og onkyo, jeg sparede 7000 på min onkyo, ved at købe hos dem, det ligger i Spanien så forvent lidt extra leveringstid smiley

• Claus G
    Claus G Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
    #2   27. dec 2010 Jeg tænker mere på hvis jeg på et tidspunkt vil ha større højttalere, eller mere effekt, hvilken en der så er bedst. Og kan man regne med de watt der bliver oplyst på alle 3 forstærkere. Jeg har kigget lidt på hifiglobe, og det er nogle okay priser de har :-).

Kommentér på:
Onkyo txsr608 vs. denon avr 1911

Annonce