{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha rx-v1900 vs. onkyo tx-sr808
  • #2   15. aug 2010 Jeg kører selv med en Yamaha RX-V1900, og må sige jeg er mere end tilfreds! smiley

    (bare lidt mit input)


  • #3   15. aug 2010 ja der er den forskel at onkyo er 7.2 og yamaha er 7.1 samt onkyo har hdmi 1.4. men jeg tænker på med opsætning den der måle mic er de lige gode eller bruger den ene en teknik der er bedre end den anden

  • #4   15. aug 2010 Jeg prøvede at lade min RX-V1900 indstille sig selv lige da jeg havde fået den ind af døren... men hoppede tilbage til mine andre indstillinger igen... Den kunne ikke finde ud af det, da mit rum er alt for småt til mit anlæg (kun 9m2)

  • #5   15. aug 2010 Måle microfonen er da en af mindst vigtige ting når

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #6   15. aug 2010 Udover hdmi 1.4 er der vel ikke noget nævneværdigt som den yamaha ikke kan kontra Onkyoen...

    De målemikrofoner der bliver sendt med til legetøj i den prisklasse er så pivringe alligevel, at du allernødigst må basere dit valg på dem (imo).

    Der er noget mere ide i at du daffer ud, lytter til begge, gør op med dig selv om du hopper med på 3D bølgen og derefter træffer dit valg, som nu vil være baseret på dejlige selvbestaltede oplysninger, som du rent faktisk kan bruge til noget smiley

    Happy hunting smiley


  • #7   15. aug 2010 morten jeg siger tak for dit input der er nok ikk andet for

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #9   15. aug 2010 Jesper: Førende ifølge hvem ?

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #11   15. aug 2010 Jamen jeg spørger sådan set bare fordi jeg ikke aner det, så regnede egentligt med et link eller to der underbyggede/oplyste en smule smiley

  • #13   15. aug 2010 så det vil sige at når man læser specs så er det onkyoen der vinder klart?

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #15   15. aug 2010 Deres egen side kunne jeg godt finde, og har da også læst lidt på den en times tid nu...

    At en producent har flere produkter i stalden end andre, behøves jo ikke nødvendigvis være et tegn på det er godt, men kan vel lige så nemt være en konsekvens af at det er billigt ?

    Grunden til at yamaha har deres eget, og ligeledes pioneer, kan vel være at de har fundet audyssey's produkt for dårligt ?

    Ovenstående er 100% baseret på egne formodninger / alternativer til oplyste osv..... Og jeg har simpelthen leget for lidt med det selv, i og med jeg har vurderet at egne justeringsevner passer mig bedre, til at ville gøre mig herre over om den ene er bedre end den anden...

    Uanset hvad bør topicstarteren vel bare snuppe den model han nu synes bedst om lydmæssigt... For uanset hvor trylleagtig en målemikrofon og sw en enhed har med sig i kassen, så vil den skisme ha svært ved at ændre det faktiske lydbillede.. Og gudskelov for det da smiley


  • #17   16. aug 2010 Så kom onkyo tx-nr 808 med hjem... og den er kommet for at blive den er mange klasser bedre end yamahaen... perspektivet er meget mere sammen hængende trods mit meget pressede set-up... og lyden er meget mere klar og til film er den bare SUVERÆN...

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #18   16. aug 2010 tillykke med nyervervelsen smiley

Kommentér på:
yamaha rx-v1900 vs. onkyo tx-sr808

Annonce