{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.828 visninger | Oprettet:

Jeppe L
Jeppe L
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 10

Samsung Anynet+ HDMI-CEC, virker ikke? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg har lige købt et samsung 6705 i 46", dertil skal jeg have koblet mit surround sound anlæg Samsung BD7200. Men når jeg gør dette, skriver fjernsynet der ingen signal er og jeg skal kontrollere kablet og surround anlæg. Jeg har gjort begge dele, med 2 forskellige HDMI. Kan det være fordi der skal sættes det optiske kabel i før det virker? Det har jeg nemlig ikke gjort.

Andre der har forslag, jeg har kørt guiden på fjernsynet. Den kan også tænde og slukke surround sound anlægget. Men jeg kan ikke se DVD/Blu-Ray film, der er selvfølgelig lyd. Men ingen billede.

Håber I kan hjælpe.

Jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung Anynet+ HDMI-CEC, virker ikke?
  • Jeppe L
    Jeppe L Tilmeldt:
    feb 2008

#2   29. maj 2010 Hej Bent,

Ja, det skulle den være. Der står HDMI aktiv - JA, Anynet+ - ON. Så det kan jeg ikke se andet end den skulle være. Men jeg kan fodt få det almindelige startskærmsbillede op, men så snart jeg skal vise en DVD/Blu-Ray. Så skriver den at kablet ikke er tilsluttet korrekt, eller enheden (anlægget) ikke er tændt. Fatter ikke en meter af det mere.

• #3   29. maj 2010 Jeg har samme problem med min Samsung tv og min DVD-afspiller.

• Jeppe L
    Jeppe L Tilmeldt:
    feb 2008

#5   29. maj 2010 Hmm, nu er jeg meget forvirret, jeg har lige sat en Blu-Ray film på (Avatar) og nu virker det sku. Skal det ikke også virke med alm. DVD film?

Kommentér på:
Samsung Anynet+ HDMI-CEC, virker ikke?

Annonce