{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lydafspilning
  • #1   14. dec 2009 Det betyder at din blurayafspiller ikke selv (PCM) kan afkode DTS-HD Master. Men den kan bitstreame lydsporet videre til en enhed der kan afkode det, typisk en Receiver.
    Det vil i bund og grund sige, at har du ikke en receiver med nyste HD lydformater, kan du ikke få det fulde potentiale af HD lyd.

Nogen kan være så heldige at de har en Bluray afspiller, der kan klare HD lydformaterne i PCM (internt). Det er godt, hvis man har en receiver der ikke kan.

Vigtigst er dog at forbinde receiver/lydanlæg med HDMI - ellers kan man heller ikke få noget ud af HD lyden.

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 13
    #2   14. dec 2009 Når jeg ligger en blu ray i afspilleren vælger reciveren selv DTS-HD Master eller true hd. og afspiller det.
    Eller asfpiller den en dårligere kodning af DTS-HD Master? I specsne står der både ja og nej til afspilning af true hd...

jeg har dette anlæg http://www.sony.dk/product/hcs-surround-kit---dvd-player/htp-bd3ss#pageType=TechnicalSpecs

Er der en der gider svare på det?

jeg har forbundet dem med hdmi stik.

• #3   14. dec 2009 Jeg tror du blander det hele lidt sammen. Din bluray afspiller kan klare alle hd formaterne ved bitstreaming, og kun true hd ved pcm (internt).
    Men din receiver kan ikke afkode hverken true hd eller DTS Master hd. Det betyder i bund at du kun kan udnytte true hd lydsporet ved at sætte din bluray til pcm. Receiveren vil i det tilfælde bare vise fx. Dolby digital, selvom du hører true hd.

• #4   15. dec 2009 Jeg synes faktisk det er et lidt underligt anlæg fra Sony... Det sælges med bluray, så burde det dælme også kunne håndtere alle HD lydformater... Det er sq at bundefange kunden, hvis man sælger sådan noget...

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    apr 2009

#5   15. dec 2009 ja det er sku bondefangeri Det var et første gangs køb så jeg gik ikke så meget op i hvad den egentlig kunne...men sådan er det...jeg synes det lyder ret godt alligevel.

Hvor ville være et godt sted og få sådan en afspiller du snakker om?

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    apr 2009

#6   15. dec 2009 Okay Jeg har fundet en her (link fjernet) Skal jeg helt op i den prisklasse for at få en der kan dekode de lydformater?

Hvor stor er forskellen..? jeg kan jo sagtens høre nu om det er en dvd eller bd film jeg sider og høre..

• #7   15. dec 2009 Ah. Det skulle ikke være nødvendigt. LG og Panasonic har nogen til et par tusinde. De er også bedre, anyway.

Kommentér på:
lydafspilning

Annonce