{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Samsung HW-K450 / UE49MU6195UXXE {{forumTopicSubject}}

Har netop købt sådan en soundbar/sub - Jeg kan dog ikke få det til at virke trådløst sammen med mit Samsung UE49MU6195UXXE tv - jeg kan godt finde soundconnect i tv menuen men linien er grå og kan ikke vælges - tv er så vidt jeg ved et 2018 model, så skulle da mene at det understøtter soundconnect ?!?!

En anden ting - hvad er den bedste forbindelse sammen med dette tv - hdmi eller optisk ??? Spøger fordi at når jeg vølger hdmi så syntes jeg at lydniveauet er meget forskelligt fra forskellige kanaler dr1, tv3 osv...men når jeg bruger tv indbyggede højttalere så er lyd niveauet nogenlunde ens ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung HW-K450 / UE49MU6195UXXE
  • #1   18. okt 2018 dr kaqnalerne og tv 3 kanalerne har megen stor forskel på lyd styrken dette kan rettes ved at aktivere ( AVL)også kendt som Auto volume level som det heder på mit tv er ikke sikker på det andet problem du har
    men vis begge dele er 2018 produkter kan det ske vis din soundbar har ethernet eller wifi at den skal updateres i firmware samme gælder tv

    jeg har altid fundet at HDMI er den beste lydform inde for tv til soundbar eller surround lyd da der kan flere info mellem produkterne end et lysleder kable OPTISK den føre faktisk kun lyd ingen data lige som HDMI kablet gør
    Mit sytem lige nu er samsung surround sytem
    og Arena 4k tv fungere enlig godt nok bortset fra nogen små skavanker på grund af aldrers forskellen på min 2 produkter og jeg køre syteme igenem ARC på tv


  • #2   28. okt 2018 kan ikke finde AVL eller lignende på mit tv, kan heller ikke finde nogen firmware til soundbar - så må det bare forblive lidt bøvlet

  • #3   2. nov 2018 okay så ved jeg heller ikke yderlig
    står lidt i samme dilema med mit samsung sytem lige pt


Kommentér på:
Samsung HW-K450 / UE49MU6195UXXE

Annonce