{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Mads S
Mads S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

HDMI surround + ps3 {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt på udkig efter et surround sæt til stuen.
Det skal være med HDMI ind/ud, så jeg kan køre min ps3 over det. Gerne DVD så jeg ikke skal høre på ps3en summe når jeg ser alm film.

Mit budget er ikke kæmpe, max 3500,-, gerne billigere.
Jeg er godt klar over at man ikke får det vilde, men det er også ment som en opgradering af tvets højtalere da jeg alligevel ikke er kender smiley

Men jeg er TOTALT på bar bund hvad angår HIFI, så hvad skal jeg kigge efter?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af buskbom 5.000 kr.
  • Setting up curtains 650 kr.
  • Skrue ting op 500 kr.
  • Elektriker til vurdering af nykøb 1.500 kr.
  • Reparation af hul i gipsvæg 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HDMI surround + ps3
  • Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    apr 2009

#1   15. apr 2009 Rettelse, det vigtigste er bare at kunne få dvd/ps3 lyden over surround, hvis der er alternative måde at gøre dette, altså uden hdmi, er det selvfølgelig også en mulighed.

• Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    apr 2009

#2   15. apr 2009 Kan læse mig til at det er muligt at bruge den optiske udgang, det åbner da vidst for en del muligheder?

• Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    apr 2009

#3   15. apr 2009 Skriver lige endnu en gang i mit eget indlæg. Overvejer om jeg er skizofren?

Kunne dette bruges:
    (link fjernet)

• #4   15. apr 2009 taler vi om bare en surround receiver ? eller et komplet anlæg med receiver og højtaler ?
    lige meget hvad, så er 3500 kr ikke meget. du vil nok kunne få en okay receiver for de penge, brugt. men hvis du samtidig skal ha højtalere med i prisen.. så tvivler jeg på at du vil få bedre lyd end du har i forvejen, med tv'ets indbyggede højtalere.

• Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    apr 2009

#5   15. apr 2009 Vi taler om komplet surround sæt.

Og det skal som nævnt ikke være noget overdådigt, bare noget der kan give lidt ekstra lyd når jeg spiller o.lign.

Michael: Jeg vil da kigge på det Samsung, så godt du havde omtalt det i et tidligere indlæg.

• Anders H
    Anders H Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 13
    #6   15. apr 2009 Det her har optisk tilslutning.Har hørt flere der bruger logitec pc sæt til deres ps3 osse.Men er ikke helt sikker på det er det jeg har fundet.(link fjernet)

• #7   15. apr 2009 logitech z5500 det er med optisk udgang og koksail og det spiller røv godt. Det koster kun 2000

Kommentér på:
HDMI surround + ps3

Annonce