{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.766 visninger | Oprettet:

Pris vurdering af Pioneer surround {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har følgende stående jeg ikke længere bruger:

Pioneer VSX-D514 Surround Reciever
Pioneer DV-696AV-S DVD afspiller
Pioneer S-SP50-K (4stk.) Sattelit Højttalere
Pioneer S-SP50-K Center Højttaler
Pioneer S-W90S Aktiv Subwoofer
Vogels VLS 105 standere i sølv (4stk.)

Alle Manualer o.s.v. haves stadig (tror faktisk også stadig jeg har kasserne)
Det er cirka 4 år gammelt dog er DVD'en 2 år.

Hvad vil i tro dette kunne indbringe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris vurdering af Pioneer surround
  • #1   11. mar 2009 Det er sq et godt spørgsmål. Se dig lidt omrking på QXL eller DBA.
    Jeg tror du får mest for det, hvis du sælger det i dele. Altså receiver for sig, højtalere for sig osv.

    Hvad er nyprisen på tingene? Og hvordan er standen? (stået i røgfrit lokale, ingen ridser osv osv.)


  • #2   11. mar 2009 Kan dårligt huske nyprisen mener sættet kostede en 8k i udsalg uden standere og med en anden DVD afspiller men den blev defekt kort før garantien udløb og fik så denne nyere og bedre model istedet.

    Det er stort set uden ridser... det eneste der har været brugt er næsten eject knappen på dvd'en og on/off knappen på subben.

    Der har været festrøget i lokalet det har stået...



  • #3   12. mar 2009 Der er en herinde der har næsten samme anlæg til salg for kr. 4000,- dog med en ældre/mindre model DVD så har sat mit til kr. 3000,-

    http://www.hifigalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=13899


  • #4   12. mar 2009 Hej Martin.

    Er det ikke dårligt købmandskab? :o) Hvis én har sat samme model tilsalg, men med en dårligere DVD afspiller... Så skal du da bare sætte dit tilsalg for det samme, eller måske 3.800. Eller skal du bare af med det i en fart?


  • #5   12. mar 2009 Hhar haft det stående i et stykke tid og det kunne jo være den billigere pris kunne lokke nogen, men hvis ikke det bliver solgt bliver det bare smidt i slyngel stuen...

Kommentér på:
Pris vurdering af Pioneer surround

Annonce