{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

Karakterskala - a la Jakob B {{forumTopicSubject}}

Efter opfordring:

Vil ikke umiddelbart komme med en decideret karakterskala - men kan da lige komme med mit udspil om hvor et uddrag af mine film hører hjemme:

1. The Mangler - Den sværeste karakter at give - men denne film har fuldt fortjent den.

2. House of a 1000 corpses, Jason X, The Blair Witch Project (personlig tvivl om denne - men jeg synes altså hele setup'et var for plat)

3. Childs Play 3, Eight Legged Freaks, Wing Commander.

4. Ambulancen, The Animal, Mr. & Mrs. Smith, Shoot 'em Up.

5. 2 Fast & 2 Furious, Bad Boys II, Doom, Over The Hedge, Severance, Van Helsing

6. A Knights Tale, Blinkende Lygter, Bubba Ho-Tep, Convoy, Die Hard 2, Ice Age, Quantum of Solace, Yes Man

7. Bad Boys, Coming to America, Cop Land, The Davinci Code, Desperado, From Hell, The Italian Job, Needful Things, Titan A.E.

8. 12 Monkeys, American Psycho, Appaloosa, Cape Fear, Conspiracy Theory, eXistenZ, The Goonies, Kinamand, My Fair Lady (filmhistorisk vigtighed indblandet her med den sidste)

9. Apollo 13, Dances With Wolves, The Butterfly Effect, Dawn of the Dead (1978), Eastern Promises, Kill Bill Vol. 1, Tombstone, The Untouchables, The Truman Show

10. The Abyss, Back to the Future Trilogy, Fight Club, Full Metal Jacket, The Godfather, Misery, Reservoir Dogs, The Sound of Music, True Romance

Jeg har forsøgt at få et så bredt udvalg af mine film med som muligt og holdt mig væk fra sådan noget som Star Wars, Ringenes Herre og lignende da det altid giver lejlighed til ophedede diskussioner.

Kom endelig med kommentarer eller prøv at lave en decideret skala ud fra det resultat vi kommer frem til i fællesskab smiley

... eller bare glem det hele hehe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakterskala - a la Jakob B
  • #1   11. jan 2010 Som jeg også skrev i den anden tråd, så er det jo umuligt, at lave sådan en skala. Man kan i hvert fald ikke bruge det til noget.

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   11. jan 2010 Vi to bliver ihvertfald aldrig enige smiley

    Men det er jo også pointen med at diskutere dem, netop at man ikke altid skal være enige om alting.. ? smiley


  • #3   12. jan 2010 1. The Mangler - Den sværeste karakter at give - men denne film har fuldt fortjent den.

    2. House of a 1000 corpses, Jason X, The Blair Witch Project

    3. Childs Play 3, Eight Legged Freaks, Wing Commander.

    4. Ambulancen, The Animal, Mr. & Mrs. Smith, Shoot 'em Up.

    5. 2 Fast & 2 Furious, Bad Boys II, Doom, Over The Hedge, Severance, Van Helsing

    6. A Knights Tale, Blinkende Lygter, Bubba Ho-Tep, Convoy, Die Hard 2, Ice Age, Quantum of Solace, Yes Man

    7. Bad Boys, Coming to America, Cop Land, The Davinci Code, Desperado, From Hell, The Italian Job, Needful Things, Titan A.E.Kill Bill Vol. 1

    8. American Psycho, Appaloosa, Cape Fear, Conspiracy Theory, eXistenZ, The Goonies, Kinamand, My Fair Lady (filmhistorisk vigtighed indblandet her med den sidste)

    9. Apollo 13, Dances With Wolves, The Butterfly Effect, Dawn of the Dead (1978), Eastern Promises, Tombstone, The Untouchables, The Truman Show

    10. The Abyss, Back to the Future Trilogy, Fight Club, Full Metal Jacket, The Godfather, Misery, Reservoir Dogs, 12 Monkeys

    sådan vil jeg sætte dem har slætte dem jeg ikke har set


  • #4   12. jan 2010 9 Star Wars
    8 Ringenes Herre


  • #5   12. jan 2010 Nåe... vi er da ikke helt uenige Thomas smiley


Kommentér på:
Karakterskala - a la Jakob B

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce