{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.787 visninger | Oprettet:

Denon POA 2200 {{forumTopicSubject}}

Hej HFG'brugere.

Jeg har været lidt på udkig efter lidt saft til mine Evidence 870 og har fundet denne Denon POA 2200, til en sum af 2000 kr.

Er det noget, der vil kunne få gang i mine højttalere?
Hvad ligger denne model ellers i af prisklasse?
Og sidst men ikke mindst, en alder på de 15 år, har det den store betydning?

- Casper T.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denon POA 2200
  • #1   10. aug 2008 det er en lækker effekt har selv haft en

    ja den er kan levere noget kraft

    og nej det har ikk noget at sige udover den måske skal renses


  • #2   10. aug 2008 Hej Casper,

    Denon POA 2200, er nok ældre end 15 år, mener den blev produceret fra 1987-90, enkelte kan selvfølgelig godt være solgt i 91-92.

    Den kan sagtens trække dine højttaler, og sikkert med et godt resultat.
    Den er på 2x200w 8 ohm, 2x300w 4 ohm, 20-20.000Hz, 0,002 % THD.

    Husk at brugt grej næsten altid kan "pruttes" ned i pris : )



  • #3   10. aug 2008 Jamen så er den jo bare lige så gammel som mig selv ^^

    Det var nemlig også det jeg tænkte. At den ville have nok power til at kunne styre mine Evidence 870.
    Og har fundet ud af, at han kun bor en 20 km væk, så det er jo ingen sag at hente.
    Jeg venter dog stadig svar angående deffekter og lign.


  • #5   10. aug 2008 Hvor stor en omkostning er det at få skiftet sådanne "lyttere"?

  • #8   11. aug 2008 Lytter VIL med tiden tørre ud. Den bedste måde at forhindre det er, at den bliver brugt regelmæssigt, og ikke får lov til at stå slukket i lange perioder. Du kan evt. få målt den i gennem, så er du jo lidt mere på den sikre side.

  • #9   11. aug 2008 Jeg har dog fundet en Rotel RB-990BX til samme pris - Med kvittering og ikke en eneste ridste, som jeg nok henter her i morgen eller på onsdag! (:



  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   16. jun 2015 Jeg har samme forstærker stående og den spiller bare og den levere effekt nok til alt hvad jeg har smidt på den .. og selv om du skal skifte lytter er den alle pengene værd ogdu har en lækker forstærker De næste 15-20 år og hvad er 4000 så hvis du dividere det ud:) Jeg siger gør det

  • Thomas S
    Thomas S Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   12. nov 2017 Det er super og kraftig effekt har ingen problem med 2 stk vega 1215 spiller som en drøm

Kommentér på:
Denon POA 2200

Annonce