{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

hva kan jeg få? {{forumTopicSubject}}

hey folkens.. har en svs. pb10-nsd sub.. den ca 1 år gammel har desværre ikke kvit på den.. så tænkte hvor meget kan jeg tage for sådan en.. har 6 meter kabel som fælger med til 300 kr.. mener selv den kostede 4000 også fik jeg en regning på 1600 kr tror det mons.. den blev købt her på denne side

(link fjernet)

men hva kan jeg tage for den? den fejler intet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva kan jeg få?
  • #1   13. jul 2008 Lige nu koster den
    429 * 4,7116 = 2021.28 kr.



  • #2   13. jul 2008 ja men har nemlig været inde og kigge på det.. men da jeg købte mine troede jeg nemlig dne kostede 3800 eller såda noget så kom fragt og moms og den røg op i over 5000 kr.. altså regning som på de 4000 med fragt.. en uge efter kom noget fra staten eller sådan noget som lød på 1600 kr

  • #3   13. jul 2008 og grunden til den så lav lige nu er på grund af kursen er så lav ikke?

    plus kommer man stadig af med alt det mons og det ryger den jo lige op på mange penge igen..


  • #4   13. jul 2008 hvis man prøve og oprette profil der inde og skriver man skal have den kommer der også lige noget andet oven i som hedder Shipping... som lyder på $61.62..

  • #5   13. jul 2008 Det er ligeguldigt hvad du har givet for den, da nuværende købere vil kigge på nyprisen dags dato.
    Kan den fåes for små 2100 idag, koster en brugt en del mindre. Er prisen på de 2100 plus moms, ser det selvfølgelig anderledes ud, men prisen vil stadig følge den nypris der er gældende idag.
    Shipping betyder fragt.


  • #6   14. jul 2008 shipping in US guys !!!. prisen for fragt til DK er en helt anden !!. nok 400 dollars. og så skal der betales moms på 37% af hele varens værdi inc fragt.

    Pris for en ny ligger på over 5500kr ved egen import, den dag idag!!.

    så den kan godt gå for 2500kr.. hvis den er i pæn og velfungerende stand.


  • #7   14. jul 2008 Rasmus L:

    de bliver solgt fra norge af! og priserne for fragt derfra er ikke så meget.

    du får ikke meget for den, vil skyde på mellem 800-1600


  • #8   14. jul 2008 hvor meget skal den koste gorm, ved en hurtig handel????

  • #9   15. jul 2008 ja det ved jeg ikke.. jeg skal ikke sælge noget jeg givet 5600 kr for og intet fejler kun 1 år.. også ikke engang få det 3000 så kan jeg da beholde den.. hva vil du da give?


    ps folkes jeg tror ikke på når alt kommer til alt og alt er beltat den kommer til denmark for under 4000 kr


  • #10   16. jul 2008 hallo folkens for ca halv år siden kostede den her 12000 kr nu står den så til omkring 5000 hvis man omregner det kan da ikke passe...

    (link fjernet)

    det jo noget med kursen og gøre.. er i sikker på de ikke sælge den i danske og den kommer op i de 12000 kr igen eller noget for det kan da ikke passe på et halvt år har de sat den 6000 - 7000 kr ned..?


Kommentér på:
hva kan jeg få?

Annonce