{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.466 visninger | Oprettet:

Kasper J
Kasper J
Tilmeldt:
30. aug 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Hjælp til opsætning i ny lejlighed {{forumTopicSubject}}

Hey

Da jeg netop har fået lejlighed, tror jeg det er tid til at få mig et nyt fladskærms tv istedet for min 10 år gamle 20" fjernsyn. Derudover har jeg ingen form for lydanlæg, hvilket ville være rart.

Men budgettet er lavt, og jeg er egentligt heller ikke den store TV/film nørd, derfor behøver det ikke at være det sidste nye fancy sorround anlæg og fladskærm.

Jeg håbede på et LCD tv på omkring 32"

Et anlæg, hvor der ville være en mulighed for at høre det musik jeg har på computeren, og også gerne fra fjernsynet og DAB radio. Jeg tænkte måske også på en USB indgang til min USB-dongle. Lejligheden er i 2 rum, så det ville være rart hvis jeg kunne høre musik i begge rum. Det behøver som sagt ikke at være det vilde med subwroofer osv. da jeg sjældent hører rigtigt højt musik og pladsen er begrænset.

Jeg regner med at bruge min gamle DVD afspiller for at spare lidt penge der.

Jeg håbede det kunne anskaffes for omkring 6000. Er der nogle der kan hjælpe mig lidt, er meget grøn på området.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til opsætning i ny lejlighed
  • #1   13. jul 2008 Er de 6000 kr til fjernsyn samt lydanlæg?


  • Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   13. jul 2008 Tjah, noget i den stil. Har set et par 32" fladskærm til omkring 4500 kr. Og tænkte så omkring 1500 - 2000 til anlæg?!

    Er det helt håbløst?


  • #3   13. jul 2008 Det bliver svært at opfylde det, da 1500-2000 er meget lidt penge, når man tænker på alle de ønsker du har.

    Måske er du heldig som mig?

    Har fået:
    2 forstærkere
    2 dantax octava III højtalere
    1 JB system bass
    1 DVD
    1 div. Højtaler kabler

    alt sammen for 450,-
    Men nogle af tingene skulle også smides ud, og det meste manglede lige lidt før det virkede, men noget man selv kunne lave.


  • Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   13. jul 2008 Ja, det ar da et fint tilbud. Men alså tingene behøver heller ikke være nye, håbede på a kunne finde noget på DBA, QXL os. Men er ikke lige klar over hvad der er mest praktisk mht. anlæg. For jeg har jo som sagt en del krav til det, og det skal heller ikke fylde hele lejligheden.
    Men altså:
    DAB radio, Tilslutning til TV/dvd, flere højtalerindgange gerne med styring således jeg kan slukke for det ene værelse. Og en nem måde at kunne høre det musik jeg har på computeren, f.eks. via. et USB stik.
    Er det noget der findes?

    Fjernsynet kan jeg selv finde ud af.


  • Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   13. jul 2008 Vil gerne skulle undgå at min PC skal stå fremme for at kunne høre musikken, så vil jeg hellere flytte det over på et USB stik.

Kommentér på:
Hjælp til opsætning i ny lejlighed

Annonce