{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Mathias H
Mathias H
Tilmeldt:
8. jun 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hjælp ang. indgange til bærbar. {{forumTopicSubject}}

Hejsa d: .
Tænkte på om man overhovedet kan få et 3 i 1-stik, dvs. et stik som du tilslutter til din bærbare med én indgang, og så har du 3 indgange til dit anlæg? :'D .
- da jeg kun har 1 indgang i min bærbar, og du får ikke ret gode anlæg, KUN med én indgang.
Tak på forhånd :'D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. indgange til bærbar.
  • Mathias H
    Mathias H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   28. jun 2008 Jeg siger at jeg har EN(1) indgang i min bærbare - i dét anlæg, som jeg måske køber er dér TRE(3) stik - det er jo lidt umuligt at sætte 3 stik i 1 indgang d: . Så om man kan få et stik, som jeg kan sætte i min ene indgang i bærbaren, som går ud og fordeler sig i 3 stik, til anlægget.

  • #4   29. jun 2008 Tror han mener sådan et sorund computer agtigt anlæg, hvor du skal have 3 indgange i din computer for at kunne få alle højtalerne til at spille. Dvs der er et kabel til front, et til bag, og sub eller noget i den stil, som skal stikkes ind i et hul i bærbaren.

  • Mathias H
    Mathias H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   30. jun 2008 Som JONES siger - sorry jeg er spasser til at forklare d: .

  • #8   1. jul 2008 Det bedste ville være at købe et lille USB lydkort (:
    De koster få 300 kr og er yderst fornuftige til en bærbar.


  • Mathias H
    Mathias H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   1. jul 2008 Ved det med lydkortet, men det ikke det mest eftertragtede til bærbare.

    Casper T: Link tak?d:


  • #10   1. jul 2008 (link fjernet)

    Kig evt. på et Creative X-FI.
    Det er en virkelig kanon serie lydkort (har den selv til stationær - bare i PCI format og lidt andet (; )


Kommentér på:
Hjælp ang. indgange til bærbar.

Annonce