{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Pioneer Cmx 3000 {{forumTopicSubject}}

hejsa alle overvejer kraftig at opgraderer min cd´afspiller nu da jeg vil kune scratche. med cdér også. nogle der har erfaringer med denne cd afspiller?

og hvad kan den har prøvet at kigge rundt på nettet men ingen steder skriver de hvad den kan udover den kan scratche?

Håber i kan hjælpe en dj i nød smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installering af komfur 630 kr.
  • Skift af aqaustop og indsætning af maskine 600 kr.
  • Fjernelse af jord 3.499 kr.
  • Elektriker - opsætning og tilslutning af lysskinne 1.650 kr.
  • Samlet Ikea køje seng 625 kr.
  • Ordne have 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pioneer Cmx 3000
  • #1   7. maj 2008 søg på youtube, sygt mange film med den smiley
    og jeg har hørt den ikk er såååå god til scrath smiley

du skulle hellere smide lidt flere penge i, og så købe den nye Pioneer MEP-7000
    eller bare 2 cdj 400 smiley

http://www.retailcompany.dk <- de er ekstremt billige! det billigeste sted jeg har set i dk hidtil smiley

• #2   8. maj 2008 Det er bestemt en fed dobbelt afspiller, men hvis du vil lege med scratch, så er den ikke vejen frem .. Det kan højest anses som en slags effekt .. Du skal minimum op i CDJ-400, for at kunne lave noget nogenlunde brugbart .. CDJ-800 og 1000 er dog klart at foretrække, fordi de rent faktisk er lavet til det ..

• #3   8. maj 2008 okay ærgelig mit problem er lidt jeg ikke vil af med mine plade afspillere. og bugdettet er på et minimum så vil helst ikke kaste penge efter en ny flightcase til mixer os.

• #4   8. maj 2008 Pioneer MEP-7000 fylder vidst det samme som CMX 3000 smiley

(link fjernet)

den koster 10.000 kr

• #5   8. maj 2008 tak men... økonomi problemet kommer så nu jeg har faktisk ikke meget mere end 6kg.. og jeg vil gerne kunne mixe alt sammen alt fra hardstyle til blød soul, rnb, og hiphop. hehe og normalt koster de cdáfspillere der kan lege så meget med lyden som jeg vil desværre meget mere.
    hehe så står lidt i en lose - lose situation

Kommentér på:
Pioneer Cmx 3000

Annonce