{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Bose eller 3 vejs {{forumTopicSubject}}

Hej.. Sys hifi market er ved at blive syltet til i fancy satelit sæt som ikke rigtig høre hjemme her.

Selv er jeg til den gamle skole med 3 vejs gulvhøjtalere og har ikk så meget fidus til bose.

uden tvivl spiller det flot i forhold til størrelsen.. Men prisen er peberet og til musik holder det bare ikke rigtig..

Hva er jeres mening? Ka man kalde Bose for HIFI? Er det overhoved noget ved eller bare et alternativ til tøffelhelte der skal gøre konen glad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bose eller 3 vejs
  • #1   2. mar 2008 er heller ikke til sat højtallere.... og bose´s filusofi om at man skal kunne gemme anlægget væk.... er også selv til lidt større gulvhøjtallere og ordentlige anlæg.... som kan stå fremme som en del at ens indretning.... og derfor foretrækker jeg B&O selvom det heller ikk lige er hi-fi mærket.... men stadig mere hi-fi end bose´s systemer.... og langt kraftigere i lyd.... men ellers nogle godt Dali, JBL, B&W det ved vi jo alle hva er smiley hehe

• #2   2. mar 2008 Jo større jo bedre smiley "Size D O E S matter"!

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #3   2. mar 2008 Jeg er til de små systemer og har selv BOSE dog med en ekstra sub på da det ikke giver en så dyb bas alene sådan et BOSE system.

Jeg er yderst tilfreds med det og BOSE laver bestemt ikke noget skrammel, det er da nu engang noget af det bedste man kan få inden for sat systemer.

• #4   2. mar 2008 nej er nok enig i at bose er det bedst sat. system... men der er fysiske begrænsninger på sat. systemer.. en fuldtone kan ikk håndtere lyde ligeså nemt og godt som 3 vejs.. og det er ikk velegnet til musik

• #5   2. mar 2008 Men hvorfor lige 3-vejs? Hvorfor ikke bare 2-vejs? Der findes jo endelig mange gode 2-vejs højtalere.

• #6   3. mar 2008 helt sikkert bose er ikke dårligt eller noget.... spiller sku fint.... kan bare ikk li så små satér.... det sku lige i overkanten.... eller deres filusofi med deres system passer i skuffer for ikke at byde tyvene indenfor..... men man kan jo godt sige at f.eks sådan et system som mit der har jeg 2 vejs højtallere og en sub på.... at det faktisk svare til 3 vejs.... men nu er det jo heller ikk ligeså småt som normale sat højtallere

• #7   3. mar 2008 Re Simon V

Ja SP Tech Revelation er f.eks en 2 vejs transmissionslinie ht. smiley

• #8   21. aug 2008 Jeg er heller ikk den store fan af Bose. Det virker bare ikk godt nok når man kan købe "Hifi" i elgiganten.

Og det med Bose skulle være så små at det ikke ville byde tyvene indenfor. Hvis der var nogle der skulle stjæle mine højtalere så skulle det være med en sækkevogn og en trailer.

Desuden for prisen for et Bose der kan du gå ind i hifiklubben og købe noget der er 10 gange bedre.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #9   21. aug 2008 Jakob H >> Ja men du kan ikke finde noget i samme størrelse til noget der ligner den pris som er lige så godt som BOSE, nu er det jo ikke alle der gider ha store højtalere til at stå og fylde hele stuen.

Og hvis du mener at det er dårligt bare fordi de sælger det i Elgiganten så er du godt nok også for snæversynet. Jeg kunne f.eks aldrig finde på at sætte mine ben i Hifi Klubben, de er simpelhne alt for farvet af de produkter de slev sælger og der er intet andet der virker.

Kommentér på:
Bose eller 3 vejs

Annonce