{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

hjælp til stereo sæt {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen har et fantastisk Surround anlæg spiller rigtig godt.. er så glad for det. men overvejer tit og købe et fantasktisk stereo anlæg som bare at godt til alt mit musik. kan i hjælpe mig med det. har brug for en forstærker og et kabel også et sæt højtalere.. ved virkelig ikke hva jeg skal vælge har kigget på: Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand lyder virker til og være en god højtaler. har set et par brugte til 13000 kr. men hva ville i vælge af ting og hvorfor.?
så vil jeg kigge lidt på hva i vil vælge se hva jeg kan finde det til i pris. også se på de forskellige ting smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til stereo sæt
  • #1   24. feb 2008 det er et rigtigt godt sæt højttalere, de er så gode de OGSÅ kan bruges til surrond hvis det er


  • #2   24. feb 2008 ja men ville du så fortrække at bruge dem til front også bare bruge dem jeg har til bag og min gammel center. ca jeg synes det bliver for dyrt og skifte alle højtalere, men som sagt hvorfor et kabel og hvorfor en forstærker vil du koble til?

  • #3   24. feb 2008 jamen nu har du jo snart oprettet en MILLIARD emner om hvad du vil købe

    du kan jo starte med at oprette dit nuværende anlæg og vise lidt almen interesse, + så er det også nemmere at vejlede, samt folk vil også være mere behjælpelige idet der er MANGE der bare opretter en profil og spørger løs

    IKKE at man ikke må, men så føler man også lidt fællesskab

    håber du forstår det ikke er et slag over næsen, men bare et klap på skulderen for at du kommer ind i vores fællesskab

    MVH ronnie


  • #4   24. feb 2008 ja forstår det godt.. men er ved og flytte så ville vente med og oprette til jeg har alt på flads har endelig fået anskaffet mig et kamara som jeg ventet på men det hjælper ikke da min setup ikke er sat op men lover når jeg for det hele sat op ligger jeg noget en men bliver nok først om 3 ugers tid da jeg fyld gang med at flytte

  • #5   24. feb 2008 okay lyder godt

    siger det bare fordi at folk HAR luret du kommer og spørger HELE tiden...... ikke at der er noget galt i det, men du ved, så bliver folk jo trætte af det samme igen og igen


Kommentér på:
hjælp til stereo sæt

Annonce