{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

strømstik til tv! {{forumTopicSubject}}

hej!

jeg har lige modtage min nye lcd tv fra wuptii.com! så ser jeg at strømstikket er fuldkommen anderledes end dem vi bruger her i landet! tror det er den egenelske udgave af "stik".

er der nogen der har en ide om hvor jeg kan købe en stikdåse som kan tage disse stik, eller hvor jge kan købe en ny strømledning!

tv´et er en samsung le40m87bd

mvh nicklas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strømstik til tv!
  • #1   11. jan 2008 ved din lokale elektriker, de har nogle multi stik,
    sådan en rejse kasse, hvor der er mange forskellige stik med,
    så man selv kan tilpasse det. så det passer til de forskellige installationer rundt omkring i verden.

der er også den godt løsning, køb en anden stikprop,
    og skift den, så den passer til en dansk installation,.
    det er heller ik så dyrt, det kan vel fikses for maks en 20 kr.
    hvis du selv kan skifte det.

• #2   11. jan 2008 Er kablet fast monteret på skærmen ?? Ellers er det vel bare at gå ned i en elektronikbutik og købe et der passer til DK .. Det er da bedre end diverse fuskeløsninger med at skifte stikproppen osv smiley

• #3   11. jan 2008 casper I

vil bare lige sige, at det er skam ik nogen fusker løsning at skifte en stikprop.
    på hårdehvidevare f.eks. der skal der næsten altid skiftes stikprop på.
    da der sidder et stik uden jord, og da der skal være jord på, ja så må man jo skifte det.
    det er selvfølgeligt dumt at skifte det, hvis der ikke er jord i stikkontakten.

• #4   11. jan 2008 upload lige et billede, men kører tv'et på 230 volt, så kan jeg ikke se nogen hindring for at du bare klipper det stik af og monterer et nyt dansk

• #5   11. jan 2008 Dennis J:
    Nej nej, det var også skrevet med et let smil smiley
    Jeg ville da heller ikke have noget imod at skifte strømstik på noget jeg havde købt (har da gjort det ved ufattelig meget disko gear) .. Personligt ville jeg bare være mere tilfreds med at have købt et "helstøbt" kabel fra starten, det virker bare mere "færdigt" - men det kan da være det bare er mig der er underlig smiley

• #6   11. jan 2008 købte en adapter da jeg skulle til tjekiet så jeg kunne bruge min laptop dernede, kostede vist 80 kr. i imerco de havde til begge "veje" prøv at ring til dem

• #7   11. jan 2008 www.av-connection.dk de har et til billige penge

• #8   11. jan 2008 Casper I

jo jo, mere færdigt.... jo, men på den anden side, når du selv har haft fingerne i det,
    så ved du med sikkerhed at det virker. hehe

• Daniel ™
    Daniel ™ Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 31
    #9   12. jan 2008 Jeg blev os overrasket da jeg så stikket til min nye fladskærm smiley
    Det er jo samme stik som de putter i en computer, så jeg tænkte at det måtte være en fejl - men så grinte de andre bare af mig .. underligt nok smiley

Kommentér på:
strømstik til tv!

Annonce