{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.987 visninger | Oprettet:

Disco Support.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
Jeg ville hører om der nogen der har erfaringer med hvordan disco support sender deres vare..
Jeg bestilte et moving head imove s5 igår. Og blevet lovet at det enten ville komme idag eller imorgen. Og det ville ihvertfald blive sendt samme dag jeg bestilte, dvs. igår.
Så idag ringede jeg og fik mit forsendelses nummer, også viser det sig at post danmark ikke har modtaget noget. og parken kan ikke findes på track & trace, og min far som er post mester, ringede og fik ad vide at afsenderen ikke havde sendt noget..

Nogle der har samme erfaring med at de ikke for deres vare fra disco support, som lovet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Disco Support..
  • #1   28. dec 2007 Mvh. Casper

• #2   28. dec 2007 Hvad med at ringe til Gert og spørge hva der er sket ?? Han ved det nok bedre end posthuset og mange andre .. Normalt har vi ingen problemer med at få sendt noget (vi henter det for det meste også selv), men der kan jo være smuttet et eller andet .. Så prøv da at give Gert et kald ..

• #3   28. dec 2007 Han er blevet haste indlagt idag, noget med hans knæ. Så det er konen der sidder ved telefonen.
    Og har desværre ingen mulighed for at hente. da jeg bor i kbh.

• #4   28. dec 2007 Tak for hjælpen. Gert er tilbage på sin plads smiley så det jo meget godt.. er pakken er blevet sendt.. men den er åbenbart ikke gået ind i postens system endnu.

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   16. mar 2008 Var det HID eller ikke HID udgaven du købte?
    For jeg vil gerne lige høre lidt om den er god og kan bruges, for jeg overvejer selv at købe enten HID eller ikke HID modellen fra Dansk Disco Support.

Kommentér på:
Disco Support..

Annonce