1.021 visninger
|
Oprettet:
Beovision tænder når jeg tænder stereoanlægget. {{forumTopicSubject}}
Mit beovision lx 2800 tænder, når jeg trykker radio eller cd på min beolink 1000 fjernbetjening. Eller kun delvist tænder, skærmen viser dog ikke noget selv om den tænder op den måde. Kan sagtens slukke igen, men det er lidt træls at skulle slukke tv´et, hver gang jeg tænder eller skifter indgang på mit beocenter 9300.
Nogen der har en forklaring på dette?
Eller skal jeg bare trække strømstikket fra tv´et, før jeg vil tænde anlægget. For at undgå at tænde det hver gang?
Tv´et og beocentret er ikke koblet sammen på nogen måde, bare lige for at understrege den del.
mar 2013
AV-enheder: 1 Svar: 26
PICTURE - 1 - STORE
hurtigt efter hinanden. Dit LX2800 skulle gerne kvittere ved at blinke én gang med den røde lysdiode. Herefter skulle det ikke tænde længere, når du betjener dit BC9300 via BL1000. Betjeningen af dit LX2800 skulle derudover forblive uændret.
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
Prøvede også at trykke 2 i stedet for 1, ingen forskel bortset fra den starter på kanal 2.
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
mar 2013
AV-enheder: 1 Svar: 26
Havde godt nok et LX2802N engang, men det er efterhånden nogle år siden, og der kan jeg ikke lige huske, hvordan opsætningen var. Men godt du fandt ud af det.
Beovision tænder når jeg tænder stereoanlægget.