{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Beovision tænder når jeg tænder stereoanlægget. {{forumTopicSubject}}

Mit beovision lx 2800 tænder, når jeg trykker radio eller cd på min beolink 1000 fjernbetjening. Eller kun delvist tænder, skærmen viser dog ikke noget selv om den tænder op den måde. Kan sagtens slukke igen, men det er lidt træls at skulle slukke tv´et, hver gang jeg tænder eller skifter indgang på mit beocenter 9300.
Nogen der har en forklaring på dette?
Eller skal jeg bare trække strømstikket fra tv´et, før jeg vil tænde anlægget. For at undgå at tænde det hver gang?
Tv´et og beocentret er ikke koblet sammen på nogen måde, bare lige for at understrege den del.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beovision tænder når jeg tænder stereoanlægget.
  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #1   26. mar 2016 Dit LX2800 står højest sansynligt i 'Option 2'. Det skal stå i 'Option 1' i stedet. Det har noget med at gøre, om man fx har et TV og anlæg koblet sammen, om de står i samme rum osv. Sørg først for, at dit LX2800 står i standby. Tryk derefter

    PICTURE - 1 - STORE

    hurtigt efter hinanden. Dit LX2800 skulle gerne kvittere ved at blinke én gang med den røde lysdiode. Herefter skulle det ikke tænde længere, når du betjener dit BC9300 via BL1000. Betjeningen af dit LX2800 skulle derudover forblive uændret.


  • #2   26. mar 2016 Virker ikke. Lige så snart jeg rammer 1 tallet, så tænder tv´et bare på kanal 1. Trykker jeg cd eller radio, ligner det at den går på av indgangen.
    Prøvede også at trykke 2 i stedet for 1, ingen forskel bortset fra den starter på kanal 2.


  • #3   26. mar 2016 Fandt ud af det. Tv´et skulle være tændt. Så skulle jeg bare trykke menu, og vælge option 1 i stedet for 2. Men takker for hjælpen smiley

  • Dennis
    Dennis Tilmeldt:
    mar 2013

    AV-enheder: 1 Svar: 26
    #4   27. mar 2016 Arg OK, så er det lidt anderledes i forhold til det lidt nyere udstyr - på bl.a. de senere LX skal man buge den metode jeg beskrev. smiley
    Havde godt nok et LX2802N engang, men det er efterhånden nogle år siden, og der kan jeg ikke lige huske, hvordan opsætningen var. Men godt du fandt ud af det. smiley


Kommentér på:
Beovision tænder når jeg tænder stereoanlægget.

Annonce