{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Nad T744 {{forumTopicSubject}}

Hej..
Mangler lige lidt hjælp til min Nad reciver.
spørgsmålet er om denne har en særlig subwoofer-udgang (LFE udgang)
Nr 2 spørgsmål er at jeg har set flere herinde med samme model eller modellerne støre, at der fx står "Sony dvd" i displyet
http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4274
Hvordan får de det skrevet over på displyet?

Håber i kan hjælpe

VH.
Jesper Olsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nad T744
  • #1   29. nov 2007 spørsmål et ja det er der og nr.2 du går ind i menuen så vælger du input settings og så trykker du bare enter når du står der hvor der FX står dvd og så kan du skrive hvad du vil når du har gjordt det trykker du bare save and exit og så er det det

  • #2   30. nov 2007 og får at komme ind i menuen trykker du "enter + pil til højre" ned

  • #3   30. nov 2007
    jeg har den omtalte NAD 744T og ja den har 2 stk variable mono sub udgange. den skal bare sluttes til fjernsynet og så kan du programere den som du vil, men skal starte med at slutte den til via SVHS monitor out til dit fernsyn. derefter kan du programere alle billed og lyd ind og udgange og når den er programeret som du vil have den kan du slutte den til som ønsket. .. menuen kommer du ind i ved at trykke på enter knappen på fjerneren og navigeret du med op og ned knapperne.

    slutter du den ikke til via SVHS monitor ved programering forsvinder billedet når du skifter indgangs kanal. smiley


Kommentér på:
Nad T744

Annonce