{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

hey alle {{forumTopicSubject}}

jeg ville lige høre hvad andres mening er omkring videogalleriet jeg mener ikke jeg får noget ud af de folk der ligger film ind hvor de fyre op for noget dårlig optaget musik på nogle gamle CW'er og optager det med en dårlig mobil..... jeg syntes personeligt at det er så nedern.... det er 10 gange federe at optage en film af tingene lyden får man INTET ud af da det aldirg kan blive IRL på den måde og der er ingen fornemelse for hvordan det spiller.... jeg ville bare høre om jeg er den eneste der har det sådan????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey alle
  • #1   21. nov 2007 nope.... er du ikke.... sys det lyder a H.. til når folk fyrer op for deres udstyr.... det fungerer lidt bedre på Bilgalleri..... men med musikken gir det ingen mening

• #2   21. nov 2007 Lige præcis .. Der er ingen der får nogen fornemmelse af hvordan et anlæg spiller, ved at smide en mobil video op (faktisk lige gyldigt hvad det er optaget med) .. Derimod nyder disko-drengene jo godt af at kunne smide lidt lys-lir op smiley

• #3   21. nov 2007 Synes mere det er irriterende at alle starter med at skrive "undskyld for billedkvaliteten"... Jeg kan sgu da godt se det er optage med en mobil eller det der er værre, men man behøver da ikke undskylde for at man ikke har noget der er bedre.
    Vil holde med jer andre om at det er spild af båndbredde at smide en video for at "give en fornemmelse" af lyden.

• #4   21. nov 2007 man kan jo os bare smide video op for at give en mere virkelig fornemmelse af sit anlæg, så det ik bare er ud fra billeder.. men at man bedre kan se hvordan det er IRL (og selvfølgelig ved jeg godt lyden ik er den bedste på alle videoer) men vil da påstå at mine høre til nogle af de bedre.. men er os optaget med et bedre kamera, end alle de skod mobil kamera smiley men ja.. man kan ik vurdere hvordan det lyder IRL ud fra en optagelse, som er komprimeret sindsygt meget ned, for at den kan lille her på siden smiley

• #5   21. nov 2007 det er helt fint når folk sætter noget ind for at vise det på video med lidt lyd i bagrunden.... men at fyre op for at bevis at det kan få en mobil til at spasse helt er der intet logik i sys jeg ikk

• #6   21. nov 2007 Optog også selv noget for ikke så længe siden, men da filmen var alt for mørk og lyden ikke var noget at råbe hurra for, så venter jeg til at får mulighed for at låne et videokamera.

Men de fleste film herinde er noget bras, der er så heldigvis et par enkelste der er ok.

• #7   21. nov 2007 men bortset fra det sys jeg nu min lille film er okay.... selvom det er taget med min mobil.... og lyden hverken skriger eller noget..... men at give en bedømmelse ud fra det vil man aldrig kunne gøre

• #8   21. nov 2007 Jeg kan ikke se hvad det skulle gøre for.
    Hvad er der at se på en video, som der ikke er at se på billeder?

Men jeg er ret ligeglad med om det er der, eller ikke er der. Jeg lader bare vær med at bruge det.

Kommentér på:
hey alle

Annonce