GALLE!!!! - underholdene læsning {{forumTopicSubject}}
Først og fremmest kan jeg sige, at jeg har købt en PS3 og en Comp I Fona, og ja det skal man ikke og alt det der, men her er nogle erfaringer jeg har haft hos dem - Forbehold for stavefejl.
Først, jeg kommer ned med BÅDE min PS3 og min COMP, som begge er i stykker.
Jeg kommer ned med min PS3 og den skal laves da den ikke kan afspille Bluray DVD´er som jo (næsten) er det den er lavet til
og den bliver sendt afsted og de siger 2-3 uger, jeg kommer ned efter 3 uger og 2 dage og spørger efter den, og FONA ringer rundt for at finde ud af hvorledes og hvordan, de finder ud af at Leverandøren der skal lave den, MEN de har først fået den dagen før jeg står i fona (? WTF) og derefter ville der gå yderligere 10 dage - jeg har nu ventet i 6 dage, så venter stadig..... Bitter!!
Da jeg købte min PC i sin tid, fik jeg at vide at hvis jeg købte deres forsikring, ville den dække ALT - så jeg kommer ned og smider den til rep, hos FONA, fint fint efter 7 dage modtager jeg et Prisoverslag eller hvad det hedder, på 621 kr. som jeg ikke forstår jeg skal betale når jeg har tegnet en forsikring som åbenbart dækker ALT, så jeg får at vide nede i fona (efter de har ringet rundt) at det er en software fejl, som ikke bliver dækket under nogen forsikringer eller andet, okay det kunne jeg vel sige mig slev (eller? fik jo at vide den dækkede alt ?)
så jeg betaler men da jeg får den tilbage ligner det at dem der har lavet den har spillet fodbold og kastet den hen af astfalten - ?, så jeg fortæller dem at sådan så den bestemt ikke ud da jeg afleverede den - men så får jeg denne kommentar - "Det er ord mod ord, for det står ingen steder at den var hel da vi fik den" - WTF!!!!!!!!!!!!!!! gik i raseri !! og tvang dem til at ved at gå helt amok - og nej prøver ikke at være sej - at få et nyt kabinet - den er nu stadig til rep for at få nyt kabinet. og det er nu 3 dage siden ca.
er harm, og handler aldrig mere i FONA.... skal bare have mine ting, også træder jeg ikke foden i den forretning igen...
det var bare lidt galle...
puha..
håber det underholder jer natteraven
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 667
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 15 AV-enheder: 4 Emner: 134 Svar: 919
nov 2006
Følgere: 25 AV-enheder: 7 Emner: 234 Svar: 5.325
apr 2007
Følger: 1 AV-enheder: 3 Emner: 50 Svar: 335
Hvis de ikke giver dig et nyt kabinet, så prøv at skriv til ekstra blades "vagt hundene" eller hvad de hedder
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 18
hvis det er samme fejl hun har og den ikke bliver lavet ved 3gange de for PC så har kun krav på en ny eller pengene igen. MEN HUSK DET SKAL VÆRE SAMME FEJL ALLE 3GANGE. og det er lige meget hvad vare det er.
ellers ring til forbruger råddet. de kan godt hjælpe. jeg havde ikke fundet mig i noget..
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 AV-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 18
(link fjernet)
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 4
er de bare nogle spader derinde ??
jeg handler ALDRIG i fona mere !!!!!!
aug 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 1
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 8 AV-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 667
hørte lige i radioen at når butikkerne får klager over fejl på MP3-afspillere / I-pods,
så for hver gang der er 1 af alle andre mærker,
så er der 5 I-pods.
rimelig dårlig kvalitet.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
Jeg står selv i butik og mange gange har kunder altså alt for store forvendtinger til hvad de har ret til.
I Daniels tilfælde er han blevet offer for nogle uheldige omstændigheder.
Han har fået at vide hans forsikring dækker alt. Hvis det er indtrykket han har fået, har sælger ikke været specifik nok.
Den dækker ikke indgreb og software.
Mht PS3 burde det ikke have taget så lang tid. Men der kan være sket en brist i reperations henseende. Den må fona tage på sig.
Angående ridser, så er det selvfølgeligt surt, men der har fona sådan set retten på sin side.
Når reperationen bliver oprettet i samspil med kunden, laves der et stykke papir, som kunde også får udleveret. Hvis kunde ikke kan samtykke med det der står i dennes reperationsoplysninger, er det kundens ansvar at påråbe det.
Hvis der intet står under synlige skader antager man det værste.
Dog er dette en ting forsikringen bør tage sig af, så det er da i det mindste ikke for egen regning.
Og så lige til sidst.
Jeg _hader_ når folk skærer sådanne situationer over en kam, og lader sig påvirke 100% af enkelte tilfælde.
Uanset hvilken butik vi snakker om vil der være utilfredse kunder, men i handler vel alle sammen stadig?
Hvis i hørte på alle sure opstød ville i jo ikke kunne købe ind nogle steder overhovedet.
Der vil altid være nogle der kommer i klemme, og husk lige på det også bare er mennesker der står på den anden side af disken. De har også følelser, og har det ikke godt med at blive svinet til fordi der er en sur kunde der føler sig forudrettet, hvaden denne kunde har ret eller ej.
Men igen. Daniels sag burde været grebet anderledes an, så det er ikke fordi jeg skal forsøge at nedgøre dette tilfælde. Jeg vil bare anbefale folk at tænke lidt uden for boksen også, og så tage den med ro.
GALLE!!!! - underholdene læsning