{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.349 visninger | Oprettet:

Att: HA´er herinde på HifiGalleri. {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver det her, eftersom jeg ikke gider at sende jer hver en lille note omkring hvad ordet 'Off-Topic' er indbegrebet af, for det er der tilsyneladende nogle stykker af jer, der ikke helt har forstået, når jeg kigger på dette : http://www.hifigalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=87&AutoPlay=false&CommentPAGE=4#comments

Hvis det såfremt er at I har ondt i jeres 'dertil-indrettede' over, at en person opretter noget i den kategori, så er det <b>JERES</b> problem, og så burde I genoverveje, om I i det hele taget burde være en HA, når I ikke kan varetage den opgave.

Off Topic:
For Hifigalleri.dk, gælder dette for det/de ting der intet har med hi-fi at gøre, og det burde være såre simpelt at forstå for et hvert individ herinde, selv for en HA.

<b>Jesper M</b>
'Ska jeg også ligge min 370 Hestes golf 3 vr6er ind så?'

Det er fuldstændig op til dig, om du vil smide din lille hidsige Golf herind, såfremt du holder den inde under 'Off Topic', så er det intet problem, eftersom det er indenfor de gældende regler.
At det så (efter min egen personlige mening) er en lille møgspand, det er mit "problem", men ikke dit.
Men kan du ikke tåle folks kommentarer, så lad være med at smide den herind.

<b>Holger W</b>
'scooterhoved
1. høre ikke til herinde
2. det er ulovligt, meget ulovligt, at ændre på en knallert.
3. folk her inde køre bil og ikke scooter.'

1. Jo, den gør, da det er under 'Off Topic'.
2. Vist er det ulovligt, men det er også ulovligt at gå over for rødt lys, eller køre mere end 50 km/t inde i byen, medmindre der er skiltet med andet.
3. er det en påstand du har fået bekræftet fra samtlige brugere herinde, eller er det et skøn/hypotese fra dit vedkommende ??

Kort sagt, så mener jeg, at I skal tage jeres position langt mere seriøst, end det i viser p.t.

Andre er velkomne til, at komme med jeres mening, jeg tager gerne en debat på det her område.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Att: HA´er herinde på HifiGalleri.
  • #1   22. sep 2007 enig!

    stram op ha´er


  • #2   22. sep 2007 hahaha

    lærestreg til dem!


    (nu bliver jeg sikkert frosset) smiley


  • #3   22. sep 2007 Thomas B
    Skulle det ske, at du blev frosset, skal jeg smide dem alle 3 en udstemme, med en lille kommentar oveni hatten, som ikke efterlader tvivlspørgsmål ved den foretagede handling fra min side.


  • #4   22. sep 2007 siger det samme som jer to

  • #5   22. sep 2007 Det er latterligt, at oprette et Off topic, med den tekst 'Hifi relaterede videoklip der ikke passer i andre kategorier.'

    Dette er i min verden synonymt med hifi, og dermed, vil jeg meget gerne have en forklaring på, hvad ovenstående <b>ikke</b> har med 'Diverse Hifi' at gøre.


  • #6   22. sep 2007 mange tak bluezcat* (:

    gør sgu det samme hvis det er dig der bliver frosset!

    det er for galt ingengang adminsne kan opføre sig ordenlig over for andre, det er et "off topic" video = det må handle om alt andet end hifi relateret snak og videoer.

    for galt. synes det er godt du tager sådan et seriøst emne om! sådan de selv kan se at de har lavet en stor fejl!

    - Thomas B


  • #7   22. sep 2007 Kan godt forstå dig men det da træls og se på aligevæl smiley kunne forstå hvis der slet ikke var andre gallerier end hifi men nu er der ellers hvit mulighed for at smide det på andre.

    Så skal folk da hellere smide sådan noget på baboom og Scootergalleri. for jeg tror ik folk har noget og sige til sådan noget topiqs aligevæl.

    Tror ikke man skal regne med at få en positiv komentar på et hifi galleri hvis man smider sin bil eller scooter her ind der er på et rullefelt. du har 100% ret i det han må gerne. men meningen med det mangler ligesom?

    Men hvis folk har itanke og smide sådan noget op så stemmer jeg for vi får Pjat og Gøjl. topiq her inde!.

    Det vil være det samme hvis jeg smed en båd der sejler ind på kattegalleri man må gerne men meningen mangler hvis forstår.


  • #8   22. sep 2007 Efter min mening, skal 'Off Topic' slet ikke være nogen kategori, da der henholdsvis er Katte-, Hunde-, Bil- , Hifi-, Scootergalleri.dk etc.
    Istedet skal man oprette en bruger på det sted, hvor videoklippet er relevant, istedet for de irrelevante steder.


  • #9   22. sep 2007 Sonny J


    jeg ved sgu ikk rigtig hvad jeg vil svare til din tekst. du har jo ret, men så alligevel ikk ? jeg synes vi skal respektere hvis nogen ønsker at smide deres knallert ind som video under "off topic" så skal de sgu ha lov til det !


  • #10   22. sep 2007 Godt så forstår vi hianden havde forstået dig sådan du gerne ville have ALT ind ang scooter osv, Men de må self gerne smide det ind da reglerne ikke er anderledes smiley

    Dem der smider sådan noget op burde lige tænke sig om. Lige en extre gang for man kan da sige sig selv man får ikke god raspons på sådan et topiq


  • #11   22. sep 2007 Sonny J

    hmm ? jamen forstår sgu ikk når det er tilladt at smide det ind, og så alligevel kommer selve ADMIN´sne MED DUMME KOMMENTARER ? DET ER LIDT LANGT UDE..


    - Thomas B


  • #12   22. sep 2007 Thomas. Ja self skal folk det, men ikke her inde. Hvis de ikke er så seriøse så burde folk have sådan et baboom bruger der alt simpelhent tilladt

    Det knallet topiq er så lang ude ang hifi smiley

    Og jaja alle skal have lov. "Ja når reglerne ikke er anderledes så ja" men det offtopiq burde være en regl det også skulle have noget med hifi at gøre bare en lille % del

    Hvis jeg har lyst til at se knallerter på Rullefelt så tror jeg da jeg går ind på scootergalleri for der er tusindvis af sådan nogle film . Ikke noget jeg regner med at se når jeg logger ind på min hifigalleri smiley


  • #13   22. sep 2007 Han kommer der ikke med dumme komentare han forteller da bare på en lidt frisk måde at det topiq er helt ude og hampen smiley

  • #14   22. sep 2007 haha sonny J .. men må indrømme de har begået en fejl

  • #15   22. sep 2007 enig med folk. Off topic betyder du kan smide det ind som du gider fordi det er totalt uden for emne. altså uden for hifi katagori'en!

    så i må da lige stramme lidt op ha'ere. husk hvad jeres position betyder. ! ...

    og pas jeres arbejde. det er totalt ligemeget om han får noget ud af at ligge den herind. du "Jesper M Hjælpe-Administrato" virker sur fordi han ligger noget off topic ind under off topic :S det lyder da hul i hovedet.

    hvis du ikke forstår indbegræbet af off topic burde du ikke engang være HA. min mening er da at HA'ere skal sætte sig ind i hvad de laver. og ikke bare fyre en masse lortede sætninger af.!

    frys mig jeg er ligeglad. det er dig Jesper M hjælpe-Administrator der er latterlig alligevel :S ...

    STRAM OP OM DET!!!


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #16   22. sep 2007 vi fryser ingen for at fortælle deres mening...

    men 2 ting...

    inde under vidio klip står følgende:

    <i>Off Topic</i>
    Hifi relaterede videoklip der ikke passer i andre kategorier.

    ergo, skal det handle om HIFI, men ikke rigtigt høre ind under de andre emner.... og en scooter er ikke hifi.

    noget andet er af denne diskussion er off tropic, og er lagt i Gerneral (hifi) diskussion....

    sååå..




    men noget helt andet er, selvom vi er HA'ere, har vi også meninger, og dem skal vi ikkeholde tilbage, så længe vi ikke overtræder nogle regler....

    og næstegang, nogen har et problem, kom til mig, så kan vi rette fejlende hurtigere.!

    vh
    Holger


  • #17   22. sep 2007 Holger W
    Du besvarer stadig ikke mit tidligere indlæg :

    'Det er latterligt, at oprette et Off topic, med den tekst 'Hifi relaterede videoklip der ikke passer i andre kategorier.'

    Dette er i min verden synonymt med hifi, og dermed, vil jeg meget gerne have en forklaring på, hvad ovenstående ikke har med 'Diverse Hifi' at gøre.'

    Hvad er det logiske bag dette ??


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #18   22. sep 2007 ja, okay, det kan jeg faktisk godt se.....

    egentligt burde den, ikke være på hjemmesiden, da de to andre emner, faktisk indeholder alt, hvad der har med HIFI aat gøre.......

    jeg går videre med dette til til ADMIN,...



    en lille sidste ting!

    <b>§1.10.

    Hjælpe-admins, hvad er det?</b>

    På HifiGalleri.dk er der et antal hjælpe-administratorer, som du kan kontakte for at få hjælp.
    Hjælpe-administratorer er brugere fra HifiGalleri.dk, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne. De er her for at holde ro og orden og medvirke til at brugerbetingelserne overholdes. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på HifiGalleri.dk, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpe-administrator. Det kan f.eks. være vedrørende:

    Dårlig opførsel
    Fjernelse af uønsket indhold
    Frysning eller lukning af brugerkonti, som ikke overholder betingelserne

    <b>Indlæg omhandlende administrator eller hjælpe-administratorer’s handlinger er uønsket i Forum. Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen øverst på siden.</b> Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.

    bare lige til næste gang!


  • #19   22. sep 2007 holger W

    fordi dette er for galt & har interesse af mange for at få rettet op på.



    - Thomas B


  • #20   23. sep 2007 Thomas B

    Hvad er for galt og hvad har mange interesse i at få rettet op på hvad mener du lige der?


  • #21   23. sep 2007 sonny J


    jeg mener at når selv ha´erne misbruger reglerne så mener jeg det burde være en pligt at informere om det i et indlæg sådan det kan blive stoppet med det samme.


    mvh Thomas b


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #22   23. sep 2007 men, stadigvæk, det er så meget imod reglerne, at omtale vores handliger i forummet.!!!!!!!





  • #23   23. sep 2007 Holger W

    Synes jeg ikke hvis i ingengang selv overholder reglerne ..


    mvh Thomas B


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #24   23. sep 2007 thomas B¨

    Kontakt ADMID..
    gider ikke høre på det der....



  • #25   23. sep 2007 JaJa jeg har sku ikke mere at sige til det her hvis folk har så ondt i røven over det han så har sagt (Undskyld Udtalelsen)
    Kan ikke se det store problem i det kan har sagt smiley

    Så højt sådan man jo heller ikke prioter de regner så ender det bare med man ikke får sagt sin mening om tingene smiley


  • #26   23. sep 2007 griner fandme ... jeg har ret..

  • #27   23. sep 2007 Thomas B
    griner fandme ... jeg har ret. ??

    HVad mener du nu med det, dine beskeder giver 0% mening smiley


    Tag og have lidt respeck for folk det virkelig gør en instats for at holde galeriet iorden (Uden belønding) tænk på hvor meget lort de høre på dag ud og dag ind?


  • #28   23. sep 2007 thomas, godt jeg ikke er admin herinde, så havde du sgu fået THA BOOT

  • #29   23. sep 2007 ta jer sammen !

    admin´sne er da i hvert fald ikk fejlfri kan jeg høre og se !

    og lad vær med at starte nye diskussioner når i ikk har været med i emnet fra start tak !


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #30   23. sep 2007 Sonny j.
    TAK.

    vi høre nemlig en del, og folk lægger jo ikek mærke til vores arbejde, fordi vi er hurtige og effektive, men lige så snart vi træder det mindste step forkert, får vi alle på nakken.,

    faktisk kan jeg se at i det halvanden år, hvor jeg har været hjælpe admin, har jeg ordnet 337 forkerte ting på hifigalleri.... så som spam, dårlig snak, frysninger, sletning af forum, sletning af annoncer. osv...

    men det høre vi aldrig tak for, folk herinde tror bare alt er en leg.....

    og derfor lukker jeg denne diskussion.'

    Mvh
    Holger!


  • #31   24. sep 2007 #Thomas B

    Som der bliver skrevet længere oppe hvad afholder så dig fra at skrive direkte til en hoved-admin og klage? eller ansøge om at blive hjælpe-admin??

    Desuden, har hjælpe-admins INGEN ting at skulle have sagt når det komme til hvad der skal være på siden og hvad der ikke skal, det er iorden at der bliver lagt en scooter ind under off-topic ifølger reglerne, på rcgalleri hvor jeg er hjælpe-admin, er det også tilladt men hvis der er for mange brugere der klager over det, så skriver jeg til brugeren og siger det er op til dem selv om de vil slette det, som de typisk gør.

    Inden jeg og en anden hjælpe-admin kom til på RCGalleri, var det "kaos" og nu har jeg været der i godt 1 år, og nu er brugerene begyndt at tage det hele forgivet (som her) og hvis man overser det mindste så haglerne det ned over en af folk som Thomas der "ridder med på bølgen".


    #BluezCat *
    "Off-Topic" betyder OFF-TOPIC, i følge reglerne er det iorden at folk ligger deres scooter ind, det er ikke hjælpe-administratorenes skyld.

    At fjerne off-topic, sker ikke, hvad der ændres her skal ændres på de andre gallerier.


    Kasper


  • #32   25. sep 2007 kasper A
    Tror ikke du helt har læst det hele igennem, før du har sprunget dig ud i din mindre "roman". Men nu er jeg så venlig, at vise dig forskellen på de to gallerier.

    Kig nu godt efter, og se om du kan se den "lille" fejl (set med mine øjne.

    Bilgalleri.dk
    '<b>Off Topic</b>
    Videoklip der ikke er bil relateret'

    Hifigalleri.dk
    '<b>Off Topic</b>
    Hifi relaterede videoklip der ikke passer i andre kategorier.'

    Igen, så mener jeg, at det der står i Off Topic i Hifigalleri.dk, er <b>TEMMELIG</b> synonymt med : 'Diverse Hifi
    Videoklip af dit anlæg; lydprøver og udstyr mv.' & 'Udstillinger og messer
    Videoklip fra Hifiudstillinger mv.'

    Det er derfor jeg mener, at det Off Topic herinde burde slettes eller istedet hedde <b>'Videoklip der ikke er hifi relateret'</b>


  • #33   25. sep 2007 #BluezCat

    Nej fik ikke læst hele tråden igennem,

    Alle gallerier er i bund og grund ens, det skal forstås på den måde at, hvis man fjerner noget ét sted skal det også fjernes på de andre, samme gælder hvis man tilføje.

    Det samme gælder de kalegorier du ser går igen på alle gallerier, som f.eks. off-topic.

    Off-topic er til ting der er "off-topic" på bil galleri, ting der ikke har noget med biler og gøre,
    på hifigalleri, ting der ikke har noget og gøre med hifi.


    Hvorfor skulle det være "tæt på" synonymt med "diverse hifi"? så burde det jo også være "diverse bil relateret" på bilgalleri.

    Catch the draft? smiley


Kommentér på:
Att: HA´er herinde på HifiGalleri.

Annonce