{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har de slugt søm!
  • #1   10. sep 2007 Den vejl. pris er en pris fastsat af importøren eller grossisten.
    Det er normalt et stykke fra virkeligheden, men det ser jo smart ud i en annonce.


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #3   10. sep 2007 ole. ?

    mener du at grossisten, ville tage ´25k for den? så ville jeg følge mig røvrendt, hvis jeg gav 25k for den .


  • #4   10. sep 2007 Den vejledende (vildledende) pris, er den pris forhandleren normalt må sælge produktet for, som max pris altså.
    Om forhandleren så sælger det billigere, er jo op til den pågældende.
    Men som udgangspunkt, kan den vejledende pris, egentlig ikke bruges til så meget.
    Det er altid en god idé, at undersøge markedet først.

    Jeg er faktisk heller ikke helt sikker på, om de må skilte det som de gør. Ifølge loven, skal besparelsen komme fra den pris produktet normalt koster, og ikke en "fiktiv" pris fra en prisliste.
    Hvis den normalt koster 10.000 i deres butik, skal dette fremgå af annoncen.


  • #5   11. sep 2007 I en lille privat HIFI forretning kan den sikkert koste deromkring, de der vejledende priser skal man ikke regne med, det er det samme hvis du går ned i fona og så har de fundet et computer lig fra engang tilbage i år 2000 med 64 ram og 2 gb harddisk, som de sælger for sølle 3500 kr, hvor "før" prisen var 11000..


  • #6   11. sep 2007 De MÅ ikke skrive en såkaldt besparelse på, hvis varen ikke har kostet det pågældende beløb.
    Har den kostet den pris, er det helt lovligt.


Kommentér på:
har de slugt søm!

Annonce