{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Prosonic DVD optager?! {{forumTopicSubject}}

Hey!
Jeg er på udkig efter en DVD optager, og har lige set at de har en Prosonic i Bilka i næste uge med 250GB til 1979 kr.
Men nu kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om mærket Prosonic, er det godt nok eller er det noget som man skal holde sig langt væk fra?
I er også meget velkomne til at komme med andre bud på en god DVD optager!

På forhånd tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prosonic DVD optager?!
  • #1   22. apr 2007 Jeg ville holde mig væk fra den, da jeg ikke har hørt noget godt om Prosonic.
    Du kan få andre mærkevare maskiner til samme pris, men måske kun med 160gb.
    Det er dog en meget bedre investering end en Prosonic.
    Jeg har både haft Philips / Sony, og var ovenud tilfreds med de maskiner.
    Har hørt en del om de billige maskiners menu opsætning, der skulle være noget juks.

• #2   22. apr 2007 Okay. Jeg havde også på fornemmelsen at det måske ikke var så godt!
    Jeg har også haft kigget på en Amitech, som har HDMI tilslutning (ikke at jeg har noget at bruge det til nu, men det kommer vel!) og 250GB til 2700kr.
    Men hvordan er det så med deres kvalitet, ligger den på nogenlunde samme niveau som fx. Sony??

• #3   23. apr 2007 jeg har et 27t Prosonic. lcd tv i soveværelset,, det er faktisk et rigtig godt tv,, ser ligeså gerne tv på den en vores dyre! 42t samsung i stuen ! phillips er bestemt ikke det kvalitet som det var i 80 erne og tidlig 90er !!

Kommentér på:
Prosonic DVD optager?!

Annonce