{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.757 visninger | Oprettet:

Snart nye billeder! {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. da jeg har fået stillet wegaerne meget bedre endnu kommer der nye billeder på fredag. altså den 20-4-07 til dem der skulle være i tvivl. smiley håber i vil give flere gode stemmer til dem der ikke har set det endnu. Synes selv min Kombination er ret sindsyg men glæder mig til jeg får 2 NAD218THX blokke mere. først da vil mit stereo setup være komplet.

En anden lille ting er. ved godt der er nogen som vil have 6 218THX og 6 DC1515 men vil jeg da ikke da det aligevel bliver alt for voldsomt. de sidste sæt af hver er mere for blæret skylds end det er for at man vil have noget der kan spille højt eller noget med ens behov at gøre. jeg vælger at bruge 4 da de skal stå i et større rum med andre omgivelser osv. nåpr jeg får hus. og ved at 4 Stk effektblokke og 4 Dc1515 er mere end rigeligt til at få pulsen til at galopere afsted mod en uendelig fart. Jeg vil lave en test kørsel af hele anlægget når mit stereo setup er færdig samlet. dette vil ske i et forsamlingshus her på Mors da det vil ødelægge hele huset her hjemme hvis det skulle gøres her hjemme. og det vil jeg helst undgå da det er mange timers arbejde jeg også selv har lagt i det.

Håber i vil kigge en tur forbi fredag eftermiddag og også gerne nu med en stemme og en kommentar. god fornøjelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snart nye billeder!
  • #1   18. apr 2007 Ødelægge huset ...?

  • #2   18. apr 2007 Øhhh ?

  • #3   18. apr 2007 Ja hvis man fyrrer 4 DC1515 af på fuld skrue. så falder huset altså fra hinanden. men det ved i nok ikke hvis i aldrig har hørt 4 DC1515 Cerwin vega der er blevet blæst af. kan sige så meget at det er vildere end man kan fantasere sig til. trykket er ubeskrivligt sindsygt.,

  • #4   18. apr 2007 Så invitere du da folk med på en lytter smiley Vil da ikke have noget imod at høre hvad sådan 4 kasser kan i et forsamlingsskur i forhold til alle de disko anlæg jeg har hørt gennem tiden ..


  • #5   18. apr 2007 Jeg tænkte nu mere på hvad det indlæg her gør godt for ??

    Og så er jeg egentlig pænt ligeglad med hvor højt 4 dc1515 spiller... For det lyder sgu nok ikke så godt....


  • #6   18. apr 2007 Thomas s; Nej det er måske ikke til at forstå, Christian Ø kunne vel spørge dig om hvad du skal med sådan nogle slanke "ruller" du har stående smiley
    Det er derfor der er nogen der køber Poul Krebs, andre 50 Cent og nogle helt 3. Metallica, folk er forskellige!

    Jeg synes anlægget er fedt, og jeg gad da godt selv have en "rystetur" hehe, har hørt nogle 12" Cv'ere, og det kunne da præstere et meget pænt lydtryk.


  • #7   18. apr 2007 Morten

    Dem har jeg tænkt mig at høre musik på ;o) Og ikke bare bass, så havde jeg nok osse 10 sæt dc1515 *GG*

    Mit indlæg havde intet med hans anlæg at gøre, bare det sjove i at oprette en tråd om billeder på fredag :o)

    Men ja til en fest er hans længder bedre end mit, det indrømemr jeg da gerne... Men der bliver nok kigget på forskellige ting når der bliver handlet udstyr....


  • #8   19. apr 2007 hehe i har ret folks! det er meget bas jeg går efter og ja der bliver skam mulighed for en god rystetur til dem der vil opleve det. håber på at det bliver en fornøjelse at skulle demonstrere anlægget når det er komplet. Dog sidder jeg og posler lidt med tanken om at skal opgradere mit forstærker setup med noget andet NAD da jeg synes det kunne være sjovt at opleve noget nyt på sådan nogle monstre. men ja alle er forskellige nogle kan lide god lyd andre kan lide ekstrem bas tryk osv. vi er ikke ens og vi har ikke de samme behov.

    Men nej tråden er nok ikke så relevant igen men synes at det skulle ind da der er en hel del mennesker som synes mit setup er fedt og derfor skal de have mulighed for nyheder når der kommer nogle nye billeder eller noget andet sjovt...


  • #9   19. apr 2007 Casper I. ja nu er mit setup jo ikke noget diskoteks anlæg hehe og derfor skal man nok heller ikke sætte helt de samme forventninger til det da alting har sine begrænsninger. men ja der bliver mulighed for en rystetur en dag når det sidste er kommet på plads. glæder mig selv meget til at opleve det. Det bliver en vild oplevelse.

  • #10   19. apr 2007 min "lille" jamo anlæg lever massere af bas da den har den "lille"aktive subwoffer den står ikke engang på halv og der er masere af bas hvis jeg skruer den op på halv vibere stemmen og ting som karme rasler

  • #11   19. apr 2007 men jo the bigger the better

  • #12   19. apr 2007 Kim S : tror ikke helt du kan sammenligne mit sindsyge anlæg med dine jamoer hehe.. jeg har ikke engang haft mit anlæg på halv skrue endnu. Dette kan ikke lade sig gøre da man bliver svimmel af trykken som er herinde i rummet. og det er kun med de 2 af mine Dc1515 på det sker. så vil jeg slet ikke vide hvad der sker når det er 4 smiley

Kommentér på:
Snart nye billeder!

Annonce