{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Til Scootermenneskerne (: {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare lige høre om hvad i syntes om min plan / idé, om det er godt eller totalt latterligt (:

Jeg er ejer af en spritny Piaggio NRG Power DT, som jeg så har besluttet at installere noget HIFI i.

Idéen er at jeg anskaffer mig 2 Pioneer 2-vejs Marine højtalere på 160W (Dvs. helt vandtæt, salt, soltæt, you name it) som jeg monterer i fronten af scooteren. Enten integreret i inderskjoldet foran, eller helt inde i fronten.

Derefter vil jeg montere en 8" eller 10" Sub i hjelmrummet (Har ikke besluttet hvilken. Forslag ?) med en port igennem sædet så bassen også kan komme ud af rummet. (Lignende det her: (link fjernet) )

En forstærker i hjelmrummet. (Ved ikke om jeg skal gå efter den røde som alle har, eller har i nogle bedre forslag ?)

Og så et batteri i hjelmrummet (16 Ah?) og selvfølgelig tilkobling til Ipod osv.

Er det realistisk ? (: Mangler jeg noget ? Hvad kan jeg gøre bedre etc.

Meningen var at det også skulle kunne høre når man kører, til en vis hastighed selvfølgelig, da jeg ikke helt selv kan se det smarte i at montere anlæg i et lukket hjelmrum, og bruge det når man holder stille smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Scootermenneskerne (:
Kommentér på:
Til Scootermenneskerne (:

Annonce