{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

højtalere til thule effekt og forforstærker {{forumTopicSubject}}

hej.har købt dette thule sæt til en start med min nye hobby.har været væk fra denne hobby i ca 20 år,og nu mangler jeg så at købe et par højtalere som næste skridt,men der er sgu godt nok meget at vælge i mellem.har kig på et par holfi tyra carisma mk2.jeg høre alt musik,undtagen jazz og opera,nogle som har erfaringer med disse højtalere.jeg havde tilbage i tiden et par godt tunge onkyo effekttrin,og et sæt Tdl rstl,og disse højtalere spillede fænomenalt synes jeg,nogle herinde som ved om holfi tyra`erne spiller op i samme klasse,eller bør jeg mon kigge efter noget andet i stedet.mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højtalere til thule effekt og forforstærker
  • #1   30. mar 2015 Jeg har selv haft samme forstærkersæt og jeg parrede det med et sær Audiovector M3 Super. Det synes jeg lød fantastisk, men lyd er subjektivt og det er bestemt ikke sikkert, at det virker for dine ører. Du må ud og prøve at lytte til noget forskelligt i din prisklasse og evt. låne nogle højttalere med hjem. Jeg håber i øvrigt, at du er mere heldig med Thule, end jeg var. For mit gik i stykker hele tiden smiley Og da Thule jo gik rabundus for en del år siden, kan det godt være svært at få det repareret smiley

Kommentér på:
højtalere til thule effekt og forforstærker

Annonce