{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

NYE PICS :D {{forumTopicSubject}}

så har jeg sku lige fået et par DALI Blue 1001 som jeg skal bruge til computer højtalere om aftenen smiley

det har desværre resulteret i at jeg er blevet nødt til at fjerne min effekt.. men så jeg bare vente til jeg får en til og en forforstærker hehe..

men smid en kommentar eller en stemme ville være max fedt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NYE PICS :D
  • #1   11. jan 2007 Ser da godt ud smiley der er sku ikke sparet på noget, ved, nice nok tænkt angående de små Dali blue til om aftenen, det ku være det var sådan noget man skulle overveje smiley hehe

• #2   11. jan 2007 tak for det :D.. ja det er rigtig jeg har ikke sparet på noget elsker mit anlæg så gør hvad jeg kan for at bruge penge på det hehe...

fedt at du synes om ideen hehe.. kom selv på den fordi mine forældres soveværelse er lige ved siden af mit så jeg kunne ikke høre musik før på mine store højtalere..
    så tænke jeg at jeg bare kunne bruge B kanalen på min forstærker og skifte når jeg skal høre stille musik om aftenen smiley

• #3   11. jan 2007 Hehe, mit værelse er sjovt nok oss ved siden af mine forældres, og der for var idéen god, og derfor jeg havde tænkt mig at tage den i brug smiley hehe

Kommentér på:
NYE PICS :D

Annonce