{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.653 visninger | Oprettet:

Forstærker til Jamo Classic 8 {{forumTopicSubject}}

Så er jeg blevet den lykkelige ejer af et par Classic 8. Super lækre højtalere!
Men nu er jeg begyndt at tænke på forstærkerdelen af mit anlæg. Jeg er faktisk okay glad for det, og rigtig glad for min forstærker.
Men jeg har dog et luksus problem - der er ikke fjernbetjening til noget af det. Og jeg syntes det er super træls at man skal bevæge sig alt for langt for at tænde/slukke.
Og samtidig har jeg tænkt lidt over om der behøver være så mange komponenter, altså forforstærker, tuner, cd-afspiller og forstærker.
Lige en hurtig update:
1. Jeg er doven - jeg vil have en fjernbetjening
2. Jeg syntes selve anlægget(uden højt.) fylder for meget.
3. Jeg har ikke uanede mængder af penge(hvem har det?), så det skal højst sandsynligt være brugt.
4. Jeg hører ofte radio(P3), men samtidig alt festmusik(læs: dance, pop, rock og techno).

Skal jeg skifte eller skal jeg beholde mit anlæg?
Hvad skulle jeg i så fald købe? Og hvad ville spille godt med mine nye højtalere?

På forhånd tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker til Jamo Classic 8
Kommentér på:
Forstærker til Jamo Classic 8

Annonce