{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.637 visninger | Oprettet:

Hifiklubben argon kontra essentials {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mæke til at essential og argon bananstik og højttalerkabler fra hifiklubben stort set (bortset fra logoet) er de samme stik,kabler og prisen er endda præcis det samme

Men hvorfor har hifklubben så de 2 mærker, når der stort set ikke er nogen forskel ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hifiklubben argon kontra essentials
Kommentér på:
Hifiklubben argon kontra essentials

Annonce