{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.737 visninger | Oprettet:

Værdi sætning af div {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har arvet lidt forskelligt gammelt HI-FI udstyr, og da jeg på ingen måde selv er ekspert på emnet kunne jeg godt tænke mig lidt rådgivning på dette. Det drejer sig om følgende:

1: Samsung STK-3400 som virker perfekt - evt værdi?
2: 1 sæt ITT type 2040 + 1 sæt Dantax SX40, begge sæt skratter som noget løs forbindelse, er de gode nok til at det evt kan det svare sig at bruge tid/penge på at lave dem?
3: Sanyo Plus Q25 som virker perfekt - evt værdi?
4: Grundig Prima Boy 700 mini radio mangler strømkabel og antenne er knækket - er det noget værd at bruge tid på?
5: Grundig RF420 som ikke umiddelbart kan tænde - kan det svare sig at bruge tid på denne?
6: B&O Beomaster 700 spiller og lyder perfekt - evt værdi?
7: Philips b6x04a/19 spiller og lyder perfekt - evt værdi?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et Ikeaskab. Bax højde 201, bredde 54 og 50 dyb.. Skal samles stående da loftshøjden kun er 207. Vi kan hjælpe med at holde og støtte,men ikke yderligere 619 kr.
  • vvs-installatør 650 kr.
  • Udskift armatur køkken 560 kr.
  • lovliggørelse efter El-tjek 1.800 kr.
  • Furniture assemble 2.000 kr.
  • Montering af slange til afledning af kondensvand til afvandingsafløb på luft- vand varmepumpe 3.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værdi sætning af div
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 264
    #1   15. feb 2024 1. Den kan jeg ikke finde noget på, er det korrekt modelbetegnelse?
    2. Her vil jeg sige - nej.. de er til bortgivelse eller lossepladsen
    3. Ganske fin pladespiller, jeg vil skyde på en 500-700 kr
    4. Jeg tror godt der kan være samlere til den, men i den tilstand tror jeg ikke du skal regne med meget over 100 kr. Får du den fixet så kan den nok indbringe lidt mere.
    5. Tvivlsomt - kun hvis du selv har interesse i at bruge den.
    6. Her skal man have fat i samlere af gamle radioer - jeg tror ikke du kan få over 200 kr, men jeg er i tvivl.
    7. samme som nr. 6

Kommentér på:
Værdi sætning af div

Annonce