kamera til hestetrailer og sende direkte til mobilen..?? {{forumTopicSubject}}
Nogle der kender til et form for trådløst kamera man kan sætte i ex en hestetrailer og så at den sender til direkte til mobilen i bilen....?
Om det er et kamera der skal lades op hjemme fra eller om det er på batteri er lige meget...!
Har søgt forskellige steder uden noget held desværre, så håber der er nogle der kan/vil hjælpe...!!!!
jul 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
jul 2012
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 38 Svar: 54
Dette kamera har samme trådløse funktion som Go Pro stort set. Det er bare meget billigere, hvis man kan undvære slow motion funktioner ovs. Det er billigt, holder medfølger, og batteri er indbygget. Jeg skulle mene at det er den billigeste løsning.
Herudover kan man jo os bruge det til andre optagelser sport dykning ovs.
Den eneste begrænsning er at man skal være i nærheden af kameraet for at se hvad der foregår. Så du kan ikke have hestetraileren til at holde i den ene by og samtidig se hvad der foregår imens du er i en anden by.
jul 2012
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 38 Svar: 54
Jeg ved ikke nøjagtig hvor længde dette kamera holder strøm et par timer er mit bud. Ellers kan du købe ekstra batterier her.
http://www.denver-electronics.com/denver-ac-5000w/
Om ikke andet er det nok muligt at få lavet et cigaret stik i traileren sådan kameraet kan oplades løbende.
kamera til hestetrailer og sende direkte til mobilen..??