1.086 visninger
|
Oprettet:
Føre billede fra ipad til smart tv? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er lige begyndt at bruge viaplay. Men mit tv's processor kan ikke klare så meget data.
Så tænker at jeg kan føre mit billede fra ipad mini over på tv'et og se det derfra.
Jeg ved man kan købe et kabel til det, men tænker at det må kunne lade sig gøre via netværk, måske med en app.
Har leget lidt frem og tilbage, og har fået ført et billede over på tv via en app.
Nogen der har erfaring med det?
Mvh
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 1 Emner: 23 Svar: 983
altså den tv boks man kan købe for 700 ca ?
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 78 Svar: 369
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/streaming-og-medieafspiller/CHROMECAST/chromecast
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 25
dec 2013
Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 9
Synes det er værd at prøve. Så er det bare om det også kan følge med i live fodboldkampe
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 78 Svar: 369
dec 2013
Undrer mig dog lidt nu.
I forgårs gik vi i gang med at se en film. Kort inde i filmen frøs billedet mens lyden fortsatte indtil det craschede og fjernsynet slukkede af sig selv. Dette gentog sig 3 gange, så vi opgav.
Igår prøvede vi så samme film. Nu kunne den godt afspille..dog med lidt forstyrrelser i billedkvaliteten.
Tænker om det så har noget med netforbindelsen at gøre..processoren i fjernsynet kan jo ikke ændre sig fra den ene dag til den anden.
Omvendt afspiller viaplay helt perfekt på både ipad, windows og android telefoner.. Hvis det var nettet der gjorde det slemme på tv'et, burde det vel også gøre det de andre steder.
Men tænker..kan man købe et direkte kabel og sætte ind i fjernsynet og slutte til ipad for at overføre billlede. Har selv luret på apples web, og der er nogle kabler under ipad der er til tv tilslutning..men kan ikke helt finde ud af om det er til at caste billedet..
Ellers må jeg til staden i næste uge og finde en apple butik
Sorry for den lange smøre
dec 2013
Føre billede fra ipad til smart tv?