{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Hælp til Panasonic TH-42PS9 {{forumTopicSubject}}

Ok jeg er helt ny inden for alt det her. Normalt gamer jeg abre på min computer. Så stod min monitor af og jeg ville ahve noget nyt. Jeg bruger min computer til film osv. Jeg har købt denne plasma skærm og ville bruge den som ja monitor.. Ja ok har så fundet ud af det er total overdrevet.. Nå mine spørgsmål.. Det er somom det flikker lidt. Lidt lyst lidt mørkt, så vidt jeg kan læse i amnualen så er det vist ok! hmm ok tænker jeg har et plasma tv godtnok sås tor tolerance.. Kablet jeg har fra min computer og op i enheden er et til 89 for 5 kr.. JEg ved det er billigt, kan det have noget at sige? For ellers skulle andre computer forretninger have 300kr for 3 meter og jeg kunne ikke se det var guldbelagt:) Det er også somom at når man ser film og alt er mørkt/sort så er der et skær af grønne pixels, lidt svært at forklare.. altså når man kommer tættere på.. er dette normalt? og kan det betale sig at bruge penge på et dyrt kabel fra mit gfxkort og op til enheden.
På forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hælp til Panasonic TH-42PS9
  • #1   13. okt 2006 Hey .. Det med kablet tror jeg ikke laver om på den slags, det vil bare give dig bedre billed kvalitet overall .. Men måske, jeg ved det ikke, er plasma skærme ikke så glade for at vise den slags, LCD skærme plejer at være klart foretrukne til computer monitor, også fordi plasma skærme har nemmere ved at få indbrænding i skærmen .. Det med de grønne pixels har jeg ingen bud på, det kunne være pixelfejl, men så vidt jeg ved forekommer de oftest på lcd, men det skal jeg ikke gøre mig klog på smiley

Kommentér på:
Hælp til Panasonic TH-42PS9

Annonce