{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

"SKAL" surround køres i samme serie {{forumTopicSubject}}

Kigger på noget brugt b&w men det er ikke i samme serie. Har det overhoved noget at sige. Har kig på front dm 601 s2, center cc6 s2, baghøjtalere, ds6 eller dm 600s2... mon ikke man kan få noget okay lyd ud a dem.. Skal bruges til lidt a det hele . Har en cw sub ved siden a


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "SKAL" surround køres i samme serie
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #1   5. apr 2014 nej det SKAL det ikke...

    Det er sgu lidt op til øret der lytter, om man kan acceptere at klangen fra eksempelvis front til center ændrer sig en lille smule..

    Prøv dig frem, hvis du ikke kan høre nævneværdig (generende) forskel, så kører du bare på med hvad du nu lige føler for smiley


  • #2   5. apr 2014 Det var egentlig os det jeg mente om man kan høre det ikke kommer fra samme serie.

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   5. apr 2014 jamen øret er ret individuelt... Nogen kan høre alt - andre kan ikke høre en skid smiley

    Men prøv da at lave en opsætning med hvad du nu end har pt.. Det er lettest at høre tydelige forskelle i en panorering henover fronten.. Altså en lyd der bevæger siger fra venstre front -> center -> højre front, eksempelvis en bil eller lignende..

    Mit bud er at du ikke hører noget nævneværdigt smiley


  • #4   5. apr 2014 Sikkert ikke smiley nu har jeg kun bose lige pt. Det er sådan set udmærket til film og så er det os sagt smiley . Så jeg har ikk rigtig noget at sammenligne med.

  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #5   6. apr 2014 Overhovedet ikke.

    Det er faktisk de færreste der kører i samme serie, især hvis det også skal bruges til musik. Baghøjtalerne vil altid være stedet der spares og derfor bliver det ofte nogle gode "dyre" fronthøjtalere og ned prioriteret baghøjtalere. Du vil selvfølgelig med stor sandsynlighed kunne høre forskel i tonen, men når der ses film, er det de færreste der ligger mærke til det.

    Så kør du bare på.


Kommentér på:
"SKAL" surround køres i samme serie

Annonce