{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.404 visninger | Oprettet:

Hjælp til tilslutning af forstærker til fladskærm! {{forumTopicSubject}}

købte mig en brugt pioneer forstærker som sku bruges til mit lille surround, men jeg kunne ikke få det indstillet da jeg ikke kunne få forbindelse imellem mit samsung f8005 og forstærkeren. Nå jeg tænkte at det nok var forstærkeren der var noget galt med, og får bestilt en helt ny forstærker. Den får jeg så med posten idag, MEN jeg kan stadig ikke få forbindelse imellem 1 uge gammelt tv og 1 dag gammel forstærker. HVORFOR ?? Jeg har prøvet alle HDMI Indgangene og lige lidt hjælper det ? Den siger bare at jeg skal kontrollere forbindelse! Hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til tilslutning af forstærker til fladskærm!
  • #2   3. apr 2014 det helt nyt, har lige pakket det ud

  • #3   3. apr 2014 Nu kender jeg ikke til dit tv men har du været inde og kigge i indstillinger på tv og set om der er et sted hvor du kan slå f.eks hdmi 1 om til arc eller som output?

  • #4   3. apr 2014 jeg har et samsung f8005, hm, nej hvordan finder jeg det ?

  • #5   3. apr 2014 Kig evt under lydindstilling, udgangs indstilling og hvad der ellers er af muligheder samt kig i brugsvejledningen.

    Ellers kommer der nok en forbi med større kendskab til samsung tv som kan hjælpe dig videre.

    Skal heller ikke kunne sige om det er der fejlen ligger eller om det overhovedet er en indstilling på dit tv men syntes det var et bud der var værd at tage med.


  • Lasse B
    Lasse B Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
    #6   3. apr 2014 Har du sikret dig at du bruger HDMI -UDgangen på din forstærker? Kan du få forbindelse mellem din forstærker og et andet fjernsyn? Det lugter jo lidt af at det er dit fjernsyn den er gal med, når to forskellige forstærkere ikke kan få forbindelse til det.

  • #7   3. apr 2014 Har du ikke en anden kilde du kan prøve at sætte til PS , Xbox , Blue Ray, osv..
    Bare lige for at teste


  • #9   6. apr 2014 Jeg fandt ud af hvad der var galt. Man skulle ind i HDMI indstillinger på forstærkeren og der kunne man slå HDMI kontrol til/fra og den stod selvfølgelig på fra, så nu virker det ligesom det skal smiley

    Men tak for alle jeres svar


Kommentér på:
Hjælp til tilslutning af forstærker til fladskærm!

Annonce