{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

rotel rsp-1066 {{forumTopicSubject}}

hej,, jeg er blevet tilbudt sådan en rotel rsp-1066,, 7.1 kanals forforstærker / surround processer,,,,

vil bare høre hvad er nyprisen på sådan et bæst?

og hvordan lyder den ??

.. alså jeg har haft masser af rotel forstærkere,, men mest ældre effekt forstærkere,,,, og jeg kan godt lide deres lyd,, men har aldrig hørt denne,jeg skriver om!!,, skal bruge den til min cv hjemmebio,, jeg snart opretter en av enhed med,, mangler lige at få de sidste småting på plads,,,, .

kom gerne med ros og ris, ang ampen ?,,

prisen jeg skal give. ER 1200 danske kroner smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rotel rsp-1066
  • #1   19. feb 2014 Jeg har haft sådan en fætter smiley køb den til de penge hvis den ik er defekt...den spiller rigtig godt typisk rotel lyd dejlig rolig klang i mine øre...mener nyprisen var omkring 14 -16 stykker da den kom..

• #2   19. feb 2014 hold da op så dyr,! så det jo næstens forærings pris i mine øre, smiley har os skrevet til ham jeg får den hentet her en af de nærmeste dage, så bliver lækkert og leje lidt med den, .
    syns nemlig os rotel plejer ha en dejlig rolig lyd og bliver ikke så spidse i toppen ved høj eller lav styrke for den sags sklyd, ( efter min mening med dem jeg har haft mulighed for at høre )

• #3   19. feb 2014 Sådan opfatter jeg også rotels lyd jeg var superglad for min.. men så kom tiden hvor jeg skulle prøve noget andet.Men savner det stadig når jeg skal se film jeg havde den stor effektblok 5x 200watt sat til den det var guf:-)

• #4   19. feb 2014 sådan en rotel har jeg os kigget på , en effektblok den spiller 5 gange 200watt den er sort,, så det må næsten være sådan en kunne jeg forstille mig :-)?,,,,

har fundet en til 2500kr, ,er den stærk nok ?? skal jo bruge til noget cv,, men den kunne være fed.. os for at ha noget der passer til perampen

• #5   19. feb 2014 Ja det er sådan en min var også sort smiley jeg trak en stor center 2x dali evidence 870 ng 2 dali r1000 bagkanaler det klaret den helt fint så mon ik...

• #7   19. feb 2014 zabina m.. hvis du en forforstærker7 pre,amp,,

så,,,, skal du ha et effekttrin,/ effektforstærker,, højttalerne skal sættes til effektforstærkern, forforstærker sættes effektforstærken for at give den signal den kan smide ud i hæjttalerne og så du kan skrue op og ned og div smiley

Kommentér på:
rotel rsp-1066

Annonce