{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

martin A
martin A
Tilmeldt:
30. nov 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Hvilken surround forstærker? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

jeg har lige solgt min harman kardon 980 forstærker som jeg var rimelig glad for. Det var meningen jeg ville købe en kraftigere forstærker, men nu er jeg blevet i tvivl om jeg vil prøve at købe en surround forstærker og købe et sæt højtalere mere

hvilken en burde man vælge hvis man har 2-3000 kr til det? ved godt det slet ikke er nok, men jeg er studerende så jeg må lige nøjes med en "start" forstærker


Kommentarer på:  Hvilken surround forstærker?
  • martin A
    martin A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #2   31. jan 2014 jeg har b&w højtalere.. 2 604s3 og 600s3

  • #3   31. jan 2014 Jeg er meget posetiv efter mit skifte fra nad 747 til onkyo 626, så onkyo kan klart anbefales herfra, kender dog intet til b&w, så ved ikke hvordan det spiller sammen.

    Men mine dali 850, er MEGET mere åbne i toppen nu og den til tidre skingre diskant kan jeg hører nu, den var der slet slet ikke med nad'en.

    Onkyo 626 koster ca 3000kr ny, men har ikke pre out hvis man ønsker mere effekt.

    Men skal jeg hører højt musik så har jeg rigeligt pa anlæg stående til det formål.


  • martin A
    martin A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #5   31. jan 2014 whazz, hvordan er lyden i forhold til 980'eren når du vælger at køre med dine front højtalere alene? det er det jeg er mest bekymret for, om en surround forstærker ødelægger lyd oplevelsen hvis jeg bare skal fyre noget musik af på mine front højtalere alene

  • martin A
    martin A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #6   31. jan 2014 undskyld, jeg mente at budgettet lå på 2-3000 for en brugt forstærker, da jeg får mest ud af at købe en brugt

  • #7   2. feb 2014 jeg har en pioneer den er jeg rigtig glad for

  • #8   2. feb 2014 Jeg har en onkyo 616 den jeg super glad for smiley

Kommentér på:
Hvilken surround forstærker?

Annonce