{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

martin A
martin A
Tilmeldt:
30. nov 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Thule forstærker pris? nogen der ved noget {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

et hurtigt spørgsmål

hvad plejer en thule ia150b at stå til?

jeg fulgte tidligere med i priserne men jeg er blevet i tvivl ang denne forstærker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thule forstærker pris? nogen der ved noget
  • #1   31. jan 2014 kommer lidt an på hvad det for en model om den har sort knap eller sølv/guld knap..men de plejer at ligge fra 3000 til 4000kr

  • martin A
    martin A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #2   31. jan 2014 okay det er den med sølv.. lige pebret nok hvis ikk forstærkeren holder

  • #3   31. jan 2014 de plejer lige at være lidt dyre, da det er den "nye" model, ja hvis man ikke tror de kan holde så er det da dyrt men jeg har haft 3 forstærker fra thule og de har da bare spillet

  • martin A
    martin A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #4   31. jan 2014 nu har Thule ikke det bedste ry ang det med at de holder, og da denne model er en der "næsten" ikke er brugt, er der vel en vis risici i købet smiley man ku selvfølgelig bare købe den, bare surt hvis det viser sig at noget går i stykker om en måned, for så er pengene tabt

  • martin A
    martin A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #5   31. jan 2014 hvad for nogle har du haft og har du været tilfredse med dem? og hvad har du skiftet til?

  • #6   31. jan 2014 ja ved godt de ikke har det bedste ry for at holde, men det er chance man tager hehe. jeg har en nu og synes det er en lækker forstærker det var også derfor jeg købte en igen, den spiller sammen med et sæt Gamut phi 5 , da jeg havde de andre var det forskellige modeler af audiovector jeg spillede på den gang..

  • martin A
    martin A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #7   31. jan 2014 okay, jeg har læst mig frem til at Thule ikke er perfekt til B&W men mere til Gamut osv, så måske skal jeg overveje en anden, da det også vil være surt hvis print pladen smuttede på den smiley men tak for svarene smiley

  • #8   31. jan 2014 har desværre ikke hørt den sammen med B&W så det ved jeg ikke.. jamen det var så lidt da..

Kommentér på:
Thule forstærker pris? nogen der ved noget

Annonce