{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Er det noget godt noget jeg har fundet mig? {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Min far har i garagen haft lidt forstærker-værk til at stå, som jeg nu har tænkt mig at se om jeg kan bruge, da jeg for alvor vil opgradere lyden på mit værelse.

Det jeg har fundet er:
Phillips F2235 AM/FM Tuner
Phillips F3238 Forforstærker
Phillips F4238 Effektforstærker

Det hele virker umiddelbart, og vil derfor lade det være base for mit anlæg. Min far har ikke brugt det i mange år, grundet at da jeg var yngre var jeg lidt af en pilfinger.. Skal vi ikke holde den ved det smiley

Jeg har kigget lidt på at sætte nogle Dali 400 højttalere til det, da de skulle være ret gode.

Men er det noget godt noget jeg har fundet mig? Noget i kender til, som kan sige noget fornuftigt om det Phillips der?

Ser frem til at høre fra nogen der har lidt mere forstand på dette end mig selv smiley

Mvh. Mike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det noget godt noget jeg har fundet mig?
  • #1   10. dec 2013 Hej

    Jeg syntes at du bare skal tage det ind på dit værelse, og få det sat til, så kan du lade dine øre afgøre om det er godt eller skidt.

    Prøv at spørge inde på www.vintagehifi.dk der er flere der ved noget om ældre grej.


  • #2   10. dec 2013 Tak for dit svar Ole smiley

    Det bliver rengjort imorgen og nogle højttalere bliver fundet og koblet til, så må vi se hvad det kan. Skal have fundet mig noget godt jeg skal have med mig, når jeg flytter for at studere videre smiley

    Jeg vil prøve inde på vintagehifi, takker for henvisningen


Kommentér på:
Er det noget godt noget jeg har fundet mig?

Annonce