{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Kimmie N
Kimmie N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Anlæg til stue?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg skal flytte i lejlighed her snart, og ville rigtig gerne have noget anlæg i stuen.. Men jeg har slet ikke noget der minder om forstand på det.. smiley

Så jeg håber lidt i kan hjælpe, da jeg synes det er lidt af en jungle smiley

De eneste krav jeg har, er at jeg gerne vil undgå mega store højtalere, da lejligheden kun er på 50 kvm.
De skal gerne både kunne bruges til at spille musik, og køre over tv'et smiley

Jeg håber der sidder en venlig sjæl derude, der kunne have lyst til at vejlede mig lidt smiley

Pft.

Mvh Kimmie.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation af tv 2.000 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.
  • Hæng hylder op 930 kr.
  • Så hurtigt som muligt 2.500 kr.
  • Rette mellemdør. kan ikke lukkes da den sidder for lavt. 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg til stue??
  • #1   16. nov 2013 Hvormange penge vil du bruge på det, og hvor kompakt skal det være?
    Er det KUN højttalere du vil have hjælp til, eller er det højttalere, kabler, forstærker + evt. andet udstyr? smiley

• Kimmie N
    Kimmie N Tilmeldt:
    nov 2013

#2   16. nov 2013 Altså max 8000.- regner jeg med, hvis det kan lade sig gøre, for det beløb?

Jamen det er faktisk lidt det hele... smiley

Jeg kunne bare godt tænke mig noget, der ikke fyldte så meget, men som spiller godt, hvis det altså kan lade sig gøre, for det beløb der smiley

• Kimmie N
    Kimmie N Tilmeldt:
    nov 2013

#4   16. nov 2013 Tak for svar.. Og tak for forklaringen, som er til at forstå.. Det er svært at købe noget, når man virkelig ikke ved noget om det.. Det havde været nemmere, hvis man lige havde en kæreste man kunne spørge, og han så kunne stå for det smiley
    Men nu er det ikke tilfældet, så det er dejligt, i gider at hjælpe, så jeg selv ved hvad jeg skal gå efter smiley

Mht musik, hører jeg som regel, enten fra spotify, eller det som er i mit USB stik?
    Eller radio..

Men ja.. Sådan en docking ting kunne være en mulighed, men jeg tror ikke den opfylder mit krav helt, mht. lyd.. smiley
    Og den kan man heller ikke tilslutte til tv'et smiley

• #5   16. nov 2013 For det beløb kann du få et fornuftigt surround ?! smiley smiley
    Men hvormeget skal det arbejde sammen med?
    Skal du også have en CDafspiller, eller anden afspiller?
    Skal du bruge PC, og i såfald, vil du så have dig et ordentligt usb lydkort /usb dac til den? smiley

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #9   17. nov 2013 Du kan også prøve at kigge på Sonos.

http://www.hifiklubben.dk/Streaming/Sonos/

Det er ret så smart nu når du bruger streaming tjenester. Jeg har selv været ude og hører det. Det spiller ret godt og højt.

• #10   17. nov 2013 Hvilken enhed er det du bruger til at afspille Spotify med?

Kommentér på:
Anlæg til stue??

Annonce