825 visninger
|
Oprettet:
Anlæg til stue?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg skal flytte i lejlighed her snart, og ville rigtig gerne have noget anlæg i stuen.. Men jeg har slet ikke noget der minder om forstand på det..
Så jeg håber lidt i kan hjælpe, da jeg synes det er lidt af en jungle
De eneste krav jeg har, er at jeg gerne vil undgå mega store højtalere, da lejligheden kun er på 50 kvm.
De skal gerne både kunne bruges til at spille musik, og køre over tv'et
Jeg håber der sidder en venlig sjæl derude, der kunne have lyst til at vejlede mig lidt
Pft.
Mvh Kimmie..
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 490
Er det KUN højttalere du vil have hjælp til, eller er det højttalere, kabler, forstærker + evt. andet udstyr?
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jamen det er faktisk lidt det hele...
Jeg kunne bare godt tænke mig noget, der ikke fyldte så meget, men som spiller godt, hvis det altså kan lade sig gøre, for det beløb der
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Men nu er det ikke tilfældet, så det er dejligt, i gider at hjælpe, så jeg selv ved hvad jeg skal gå efter
Mht musik, hører jeg som regel, enten fra spotify, eller det som er i mit USB stik?
Eller radio..
Men ja.. Sådan en docking ting kunne være en mulighed, men jeg tror ikke den opfylder mit krav helt, mht. lyd..
Og den kan man heller ikke tilslutte til tv'et
aug 2011
Men hvormeget skal det arbejde sammen med?
Skal du også have en CDafspiller, eller anden afspiller?
Skal du bruge PC, og i såfald, vil du så have dig et ordentligt usb lydkort /usb dac til den?
mar 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
http://www.hifiklubben.dk/Streaming/Sonos/
Det er ret så smart nu når du bruger streaming tjenester. Jeg har selv været ude og hører det. Det spiller ret godt og højt.
aug 2011
Anlæg til stue??