{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

dali 808. hvad syns i om den ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået mig 1 sæt dali 808 ind af døren her til aften. De bliver drevet af en yamaha pc2602 effekt blok. Og som forforstærker en ældre hitachi hca-6600. . Syns der er masser power at hente i dem. Og lyden der ganske Ok.. syns ik der verdens forskel på dem.og mine dali 850. . Men er ikke den store dali expert..

Vil gerne høre andres mening der har afaring med modellen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dali 808. hvad syns i om den ?
  • #1   20. aug 2013 Hej T C smiley jeg har altid syntes at dali 18 er en fed højttaler. Har bare desværre aldrig llagt øre til dem. Vil helt vildt gerne ha et sæt 18er. .hvad er forskellen. På dali 18 og 18 mk2 ?, men må nok indrømme jeg er begyndt at forelske mig lidt i det gamle dali. Har os et gammelt sæt dali 8. Som jeg syns lyder rigtig fede. Kender du dem ? (:

• #2   20. aug 2013 Ja okay. Kan godt høre det mk2ern jeg skal ha fingere i så hvis det er. Bare ikke tit man ser dem til salg :). Har nu haft kigget på skyline 2000. Men hvordan er de. Tænker bare de jo helt åbne bag på ??
    Ja vi godt blive enige om dali 8 er noget muddret i bass området.. men jeg har så godt nok lukket reflexen bag på så de helt lukkede. Syns de fede på enngang Ledzeppelin smiley

• #3   20. aug 2013 Kunne skide godt tænke mig at lyt til dem. Men nej kunne heller ikke forstille mig det nogen vild fest /bass ht. Men de fede og meget speciele i forhold til hvad jeg er vandt til at se på smiley

• #4   20. aug 2013 Jeg er vild med dyb bass blandet med kontant bass :). De ser rigtig fine ud de 1288er der kan godt forstille mig der noget guf at hent i dem. . De må koste en halv bundegaard når de til salg ??,,,, , diskanten ligner den der bliver brugt i c/v cd90 kan det passe smiley

• #11   21. aug 2013 6000 kr for et sæt 1288 det var billigt. Så de nok ikke umulige at få for rimelige penge brugt :).. jeg må på udkig. Efter dali 18mk2. Også må jeg vel bare håbe der kommer et sæt 1288 til salg i nærmeste fremtid

Kommentér på:
dali 808. hvad syns i om den ?

Annonce