{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.431 visninger | Oprettet:

Cerwin Vega CLS-15S - Død forstærker {{forumTopicSubject}}

Hey mennesker !

Jeg har sådan en subwoofer som nu har stået og samlet støv det sidste par år .. For forstærkeren er død og har haft et par kammerater med forstand elektronik til at prøve og se om de kunne lave den, desværre uden held.. Så hvad kan jeg gøre?

Har kigget lidt rundt efter en forstærker til den, men kan sku ikke rigtigt finde noget.. Kan man evt. smide en i, fra en anden subwoofer eller hvordan ? Jeg er helt blank på det område..

Håber i kan hjælpe ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin Vega CLS-15S - Død forstærker
  • Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #2   15. aug 2013 Enhver forstærker kan sådan set bruges, men skal den sættes til "almindeligt", altså uden LFE, bør den naturligvis have mulighed for at justere tone osv, ligesom den der er monteret i forvejen.

• #3   15. aug 2013 Thomas C:
    Jeg var lige flyttet i ny lejlighed, og havde sat den til.. Den virkede fint i et par dage også pludselig en dag gad den bare ikke mere.. Jeg ku så se at sikringen var sprunget i den købte nogle nye af samme slags, og de sprang så også.. Jeg havde herefter et par vener til at kigge på den, men de kunne ikke finde ud af hvor problemet stammede fra, så jeg har egentlig opgivet at få den til at køre igen nu .. smiley Så skal have fat i en anden.. Desværre er jeg ved at være bange for at jeg ikke kan få fat i en magen til den der sad deri, da der stortset ikke findes nogen stumper nogensteder til sådan en CLS-15 .. Måske en XLS-15 forstærker kan bruges ? De minder jo da lidt om hinanden ..

Det er faktisk mest med henblik på at sælge den.. Både højtaler og enhed fejler intet og er faktisk som nye.. Den ser også ubrugt ud, jeg nåede aldrig at få den brugt ordentligt.. Men selvfølgelig nåede garanti + reklamation at udløbe smiley

whazz:
    Har lige kigget derinde hurtigt og aner ikke hvad jeg skal kigge efter smiley Kan ikke lige se nogen forstærkere til min sub, men der er måske andre der passer ?

• #5   15. aug 2013 whazz. til 1700.kr kan han jo købe en hel sub brugt. smiley

Kommentér på:
Cerwin Vega CLS-15S - Død forstærker

Annonce