2.431 visninger
|
Oprettet:
Cerwin Vega CLS-15S - Død forstærker {{forumTopicSubject}}
Hey mennesker !
Jeg har sådan en subwoofer som nu har stået og samlet støv det sidste par år .. For forstærkeren er død og har haft et par kammerater med forstand elektronik til at prøve og se om de kunne lave den, desværre uden held.. Så hvad kan jeg gøre?
Har kigget lidt rundt efter en forstærker til den, men kan sku ikke rigtigt finde noget.. Kan man evt. smide en i, fra en anden subwoofer eller hvordan ? Jeg er helt blank på det område..
Håber i kan hjælpe ..
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
feb 2008
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 9
Jeg var lige flyttet i ny lejlighed, og havde sat den til.. Den virkede fint i et par dage også pludselig en dag gad den bare ikke mere.. Jeg ku så se at sikringen var sprunget i den købte nogle nye af samme slags, og de sprang så også.. Jeg havde herefter et par vener til at kigge på den, men de kunne ikke finde ud af hvor problemet stammede fra, så jeg har egentlig opgivet at få den til at køre igen nu ..
Det er faktisk mest med henblik på at sælge den.. Både højtaler og enhed fejler intet og er faktisk som nye.. Den ser også ubrugt ud, jeg nåede aldrig at få den brugt ordentligt.. Men selvfølgelig nåede garanti + reklamation at udløbe
whazz:
Har lige kigget derinde hurtigt og aner ikke hvad jeg skal kigge efter
maj 2013
Følger: 26 Følgere: 101 AV-enheder: 3 Emner: 93 Svar: 825
Cerwin Vega CLS-15S - Død forstærker