{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.243 visninger | Oprettet:

Musik {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes ikke der sker så meget herinde for tiden så vil da sætte lidt gang i det.

Hvilket musik hører du en del for tiden?

Jeg hører selv kim larsen ( har lige fået 2 lp plader med ham), dubstep og stille musik generelt samt Lana Del ray.

Jeg syntes Lana del ray har en utrolig køn stemme som bare lyder som ren harmoni. Det er en type musik som jeg faktisk mest nyder i nattetimerne hvor alt andet er stille, lyset er dæmpet og jeg for mig selv bare kan nyde det. Også derfor jeg lige har bestilt en lp plade med hende smiley

God søndag til jer andre derude smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik
  • #2   16. jun 2013 André, hmm har lige prøvet men kan heller ikke finde den smiley

  • #4   16. jun 2013 Kender det godt.. http://www.bilgalleri.dk/video/traef/44794-jocks_drift_team___nurburgring_2011

    Denne sang ledte jeg efter i ufattelig lang tid før jeg fandt den smiley

    Hehe det er skam også fint smiley Har du lyttet til Lana del ray? evt med dark paradis?

    Edit: Man kan endda se at jeg spørger om hvad sangen hedder i okt måned i 2011 og får først svar i feb 2012 smiley


  • #6   16. jun 2013 Mariah carey? okay hun er så ikke lige min kop te ( drikker heller ikke te) smiley

  • #8   16. jun 2013 Jazz er lige en af de få genre som jeg stadig ikke har lært at høre men har da gjort forsøget nu smiley Så heller jeg faktisk mere til opera smiley

  • #11   16. jun 2013 Syntes nok jeg kendte hans zimmer, har hørt nogle af hans soundtracks til pirates of the caribbiean smiley

    De andre nævnt kender jeg så ikke smiley


  • #14   16. jun 2013 det med lede efter en sang men man enlig aldrig finder den kender jeg godt!
    nogle af jer der vil bruge 1min til og høre i kender den ?
    ps jeg ved godt den hedder one of us joan osborn eller orginalen gør.
    Men nogle der ved hvor jeg finder den version ??????

    http://www.hifigalleri.dk/video/diverse_hifi/2074-dali_ikon_5_til_evt__koeber


  • #15   16. jun 2013 André, hmm jeg må nok ærlig indrømme at jeg ikke kan finde den desværre men du fik mig lige på mindet om en god gammel sang smiley

  • #16   16. jun 2013 hehe så var det da ikke helt forgæves smiley

    lille liste hvad jeg høre for tiden

    The script - hall of fame
    deep blue something - breakfast at tiffany's
    dire straits money for nothing

    også er der jo også

    modern talking
    backstreet boys
    savage garden
    mike oldfeild
    tom petty
    osv osv osv smiley


  • #17   16. jun 2013 Dire straits er lige i min liga smiley har et album med dem ( desværre på cd og ikke vinyl) smiley Money for nothing er en fed sang at teste sine højtalere på smiley

  • #18   16. jun 2013 de er også fede smiley
    ja den sang der gør det godt.


  • #19   16. jun 2013 Det må man sige smiley

    Syntes også the cranberries lyder hammer godt smiley


  • #20   16. jun 2013 Da jeg har fået en del nyt grej, så har jeg haft rig mulighed for, at teste mit setup med lidt forskelligt sprødt musik! smiley

    Shades Of Blue - Hele live albummet: "Feels Like The First time"
    Gary Boyle - Grumble
    Dave Brubeck - Take Five
    Leonard Cohen - In My Secret Life
    Ane Brun - To Let Myself Go
    Ane Brun - Rubber & Soul
    Sara K. - Blind-Hearted
    Mr. Little Jeans - The Suburbs
    Angus & Julia Stone - Living On A Rainbow
    Jeff Buckley - Everybody Here Wants You
    Toto - I Will Remember
    Hans Theesslink - Slow Train
    Hans Theesslink - St. James Infirmery
    Keb´mo - Your Love
    Keb´mo - Perpetual Love Machine
    Infected Mushroom - Where Do We Belong
    Infected Mushroom - Never Mind
    Darf Punk - Get Lucky
    Robin Thicke - Blurred Lines
    Volbeat - Dead But Rising
    Chris Jones - Long After You're Gone
    Chris Jones - No Sanctuary Here
    Steve Strauss - Argyle Bridge
    Steve Strauss - Mr. Bones
    Steve Strauss - Flesh & Blood
    Metallica - When A Blind Man Cries (Deep Purple cover)


  • #21   16. jun 2013 Thomas, der er heller ikke noget bedre end at få det ordenligt lytte testet når man får nyt grej. der er godt nok ikke mange kunstner som jeg kender på listen men dem jeg kender er gode smiley Hvordan spille dit nye grej så?

  • #22   17. jun 2013 Det er nemlig super fedt lige at få testet grejet igennem med en stor stak musik af blandede genre.
    Hvis du har mulighed for det, så se om du ikke kan få smuglyttet lidt til de numre jeg har skrevet. Det er super fedt musik....ikke mindst til test af anlægget.
    Volbeat er måske ikke så godt til test som sådan, men det er et fedt nummer smiley
    Mit nye setup spiller sgu overvældende. Jeg kan slet ikke få armene ned igen. Uden tvivl det bedst lydende setup jeg har haft kombineret til dato! Jeg er specielt imponeret over mine Infinity Renaissance 90´ere.


  • #23   17. jun 2013 Det må jeg se om jeg ikke lige kan få lyttet lidt mere til en gang når jeg kommer hjem fra skole og måske har sovet en time eller 2 (fik 2 timers søvn så køreturen i skole var yderst spændende).

    Hehe Tja jeg syntes nu alligevel at volbeat er ok til at teste med, men mest når du er alene hjemme og vil se hvordan din højtaler klarer sig under mere pres og så lyder det jo fedt smiley

    Jeg håber heller ikke at du får armene ned igen for de bedste højtalere er dem som bliver ved med at overraske dig og behage dig smiley
    De ser da i hvert fald spændende ud... Satser også lidt på at få hørt lidt mere forskelligt grej i sommerferien men også mest derefter smiley




  • #24   17. jun 2013 Jeg tror at 90% af tiden er det pt Daft Punk's nye der kører herhjemme.

  • #25   17. jun 2013 Søren, hvad har du fået for noget spændende grej siden dine xtz er til salg? Må hellere få hørt mig et sæt xtz højtalere i dag smiley

    Har selv ikke hørt meget daft punk men lidt har jeg da i ny og næ smiley


  • #26   17. jun 2013 Andreas, det er jeg nødt til at lytte lidt til når jeg kommer hjem for har ikke hørt om dem du nævner smiley

  • #27   17. jun 2013 Okay munford & sons ( uden at have hørt noget af det du nævner) er det der lyder mest spændende da jeg selv hører en del country musik smiley

    Men takker for de delte kunstner


  • #28   22. jun 2013 For tiden hører jeg mest følgende:

    Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away
    Neil Young & Crazy Horse - Americana
    Björk - Debut
    Pj Harvey - Rid Of Me
    Leonard Cohen - Old Ideas
    Grinderman - Grinderman 1-2


Kommentér på:
Musik

Annonce